Menu

تم‌های عناوین Call of Duty: Modern Warfare و Mortal Kombat 11 به صورت رایگان بر روی PS4 در دسترس قرار گرفتند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، امروز کمپانی Sony Interactive Entertainment با همکاری شرکت‌های Warner Bros. Interactive و Activision دو تم جدید را برای کنسول PS4 منتشر کرده است؛ یکی برای بازی Mortal Kombat 11 و دیگری برای Call of Duty: Modern Warfare. هر دو تم به صورت رایگان قابل دانلود می‌باشند و تنها کافی است به فروشگاه پلی‌استیشن مراجعه کرده و آن‌ها را دریافت کنید.

تم Mortal Kombat توسط هنرمند با استعداد استرالیایی طراحی شده است. علاوه بر طراحی فوق‌العاده، این تم شامل موسیقی دومین بازی پرفروش سال 2019 نیز می‌باشد. البته، با بارگذاری این تم بر روی کنسول، آیکون‌ها شکل ویژه‌ای به خود نگرفته و در صورت جست‌وجو در محیط کنسول، صدای ویژه‌ای نخواهید شنید. هر چند که قسمت بالایی داشبورد کنسول، تصویر متفاوتی دارد.

همچنین، تم جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare که "Going Dark" نام دارد نیز به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت. این تم طراحی ساده‌ای داشته و فضایی مشابه اسم خود دارد. این تم داینامیک یا پویا بوده و یک موسیقی نیز در پس زمینه شنیده می‌شود.

Mortal Kombat 11 هم‌اکنون بر روی PC، PS4، Xbox One و Switch در دسترس می‌باشد و Call of Duty Modern Warfare نیز روز جمعه بر روی کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر می‌شود.