Menu

سازنده‌ی سری بازی Wolfenstein معتقد می‌باشد که رقابت بین استیم و اپیک به نفع صنعت گیم است

جنگ بین فروشگاه‌های دیجیتالیِ پلتفرم PC روز به روز در حال تشدید می‌باشد. از جمله‌ی این فروشگاه‌های دیجیتالی می‌توان به Origin، GOG، Uplay یا Bethesda.net و جدیدترین آن‌ها لانچر کمپانی Rockstar اشاره کرد، هر چند که بزرگترین رقابت این فروشگاه‌ها، بین استیم و اپیک است.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pcgamesn، توسعه‌دهنده‌ی سری بازی Wolfenstein از نسخه‌ی New Order یعنی MachineGames درباره‌‌ی رقابت بین فروشگاه‌های Steam و Epic صحبت کرده است. وبسایت Pcgamesn با کریستوفر کایند"Kristoffer Kindh" طراح ارشد استودیوی MachineGames در همین باره گفت‌وگو کرده است:

"رقابت برای هر صتعتی مفید است. در واقع رقابت برای تمامی افراد مفید می‌باشد، زیرا باعث می‌گردد تا ما بهتر شویم. قطعا هستند کسانی که این موضوع را به درستی درک نمی‌کنند. این افراد فقط می‌خواهند استیم را داشته باشند، زیرا به آن عادت کرده‌آند. برای شخص من، این مسئله اصلا آزاردهنده نیست، Epic فقط حکم یک فروشگاه دیگر را برای من دارد که تنها باعث می‌شود تا مجبور شوم تمامی پسووردها را به یاد داشته باشم!"

این طراح باور دارد که رقابت بین استیم و اپیک موضوع جدیدی نیست و بر اساس تعداد بازی‌هایی که این روزها در بازار وجود دارد، کاملا طبیعی به نظر می‌رسد:"با وجود بازی‌هایی که هر روزه عرضه می‌شوند، بازار بازی‌های ویدئویی در حال گسترش یافتن است. نظر شخصی من این است که در مقایسه با بازی‌هایی که هر روزه توسعه می‌یابند، رقابت بین فروشگاه‌ها طبیعی است."

در حال حاضر، هیچکدام از نسخه‌های فرنچایز Wolfenstein بر روی فروشگاه Epic در دسترس نیست. کمپانی Bethesda فروشگاه اختصاصی خود را بر روی پلتفرم PC دارد که قرار بود بازی‌هایی چون Rage و Fallout 76 تنها بر روی آن عرضه شود، اما در نهایت این بازی‌ها به فروشگاه استیم نیز راه یافنتد. دی پایان دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.