Menu

کارگردان God of War به تحسین نسخه‌ی سوئیچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt پرداخت

The Witcher 3 عنوانی است که بخاطر داستانی فوق‌العاده و چند شاخه، گرافیکی چشم نواز و در برخی مواقع، فضای خالی مورد نیاز سنگینش شناخته می شود! دیدن اینکه تمامی ویژگی‌های مذکور بر روی کنسول نه چندان قدرتمند سوئیچ پیاده شده، شگفت‌انگیز است و این موضوع را کارگردان محبوب بازی God of War آقای "کوری بارلاگ" نیز تایید می‌کند.

کمتر از 1 هفته است که پورت سوئیچ The Witcher در دسترس قرار گرفته است، اما بارلاگ موفق شده تا آن را تجربه کند. به نظر می‌رسد که بارلاگ در حال تجربه‌ی این بازی بر روی Nintendo Switch Lite بوده و شیفته‌ی آن نیز شده است. لازم به یادآوری است که نسخه‌ی Lite فاقد Dock بوده و تنها در حالت دستی قابل استفاده می‌باشد. پستی که کارگردان God of War در این ارتباط بر روی توئیتر به اشتراک گذاشته است را در زیر مشاهده می‌کنید:

"من شیفته‌ی تجربه‌ی Witcher 3 بر روی کنسول Switch Lite خود شدم. با این وجود اما، بسیار حیف شد که آن را The sWitcher III: It sWild Hunt نا‌گذاری نکردند، یا شاید فقط sWitcher III بهتر باشد؛ اینطور نیست؟ صنعت گیم، من برای تمام نام‌گذاری‌ها و نیاز‌های بازاریابی‌هایتان در دسترس هستم."

با وجود اینکه "کوری بارلاگ" قصد مزاح داسته، اما شاید خیلی هم بد نباشد که نسخه‌ی سوئیچ ساخته‌ی استودیوی CD projekt Red را Switcher 3 صدا کنیم! این موضوع باعث تمایز پورت سوئیچ از دیگر نسخه ها می‌گردید. The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 بر PC، PS4 و Xbox One منتشر شد و توانست میانگین نمرات 92 را از 79 نقد بر روی وبسایت متاکریتیک ثبت کند. نسخه‌ی سوئیچ نیز در تاریخ 15 اکتبر عرضه شد و میانگین نمرات 85 را از 46 نقد کسب کرده است.