Menu

Castlevania Requiem در وبسایت رسمی رده‌بندی سنی ESRB ظاهر شد

هفته گذشته بود که Castlevania Requiem، کلکسیونی شامل دو نسخه برتر این سری یعنی Symphony of the Night و Rondo of Blood در لیست رده‌بندی سنی یک وبسایت کره‌ای ظاهر و شایعاتی مبنی بر عرضه‌شدن این کلکسیون با ارزش بر روی PS4 منتشر شد. اما به نظر می‌رسد که این خبر دیگر در حد شایعه نیست و به زودی باید منتظر معرفی و عرضه این مجموعه با ارزش باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، مجموعه Castlevania Requiem به تازگی توسط ESRB رده بندی‌سنی شده و اطلاعاتی نیز پیرامون آن منتشر شده است. همان‌طور که می‌دانید ESRB به عنوان یکی از معتبر‌ترین سیستم‌های رده‌بندی سنی شناخته می‌شود و ظاهر شدن این مجموعه در لیست آن‌ها‌، تقریبا به معنی وجود قطعی این بازی است. البته بازی فقط بر روی پلتفرم PS4 منتشر خواهد شد و تنها شامل دو نسخه Symphony of the Night و Rondo of Blood خواهد بود.

از شما دعوت می‌کنیم اطلاعات منتشر شده از سوی ESRB را مطالعه نمایید:

"این مجموعه شامل دو بازی اکشن ماجراجویی که بازیکنان را در نقش شکارچی خون آشام قرار می‌دهد، شده و بازیکن می‌بایست به مبارزه علیه دراکولا و سایر شیاطین بپردازد. در این بازی که از دید دو بعدی (Side-Scrolling) دنبال می‌شود، بازیکنان مسیر قلعه دراکولا را طی کرده و به مبارزه با موجوداتی نظیر زامبی‌ها، شیاطین و مینوتائور‌ها می‌پردازند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از شلاق، شمشیر‌ها، تبر‌ها و جادو دشمنان را شکست دهند. وقتی شخصیت اصلی و یا موجودات دیگر کشته می‌شوند، صرفا خون پیکسلی از آن‌ها می‌پاچد. در برخی از مبارزه‌‌ها، شاهد این هستیم که اعضای بدن موجودات و باس‌های بازی قطع شده و دل و روده آن‌ها به بیرون ریخته می‌شود."

تقریبا می‌توان وجود این مجموعه را قطعی دانست، اما Konami تا‌کنون خبری رسمی مبنی بر وجود آن منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود در آخر این هفته، جزئیات رسمی را از شرکت سازنده بشنویم.