Menu

Highlight Reel: اپیزودهای 514 و 515: از سریع‌ترین هفت‌تیرکش غرب در Red Dead Redemption 2 تا بدشانسی بزرگ در GTA V

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 500 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان را برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 514: این اپیزود با رفیق قدیمیمون Rainbow Six Siege آغاز می‌شود، جایی که مشخص نیست در چه جهتی یا چه جوری راه می‌رویم. در The Wicher 3 آقای گرالت از پرش از ارتفاعی بسیار بلند جان سالم به در می‌برد. در Monster Hunter World داشتیم توسط یک موجود کلی کتک می‌خوردیم که ناگهان دایناسوری عظیم‌الجثه نجاتمان می‌دهد. در Ghost Recon Breakpoint کارکترمان رفتار عجیبی از خود نشان داده و حرکاتی غیرطبیعی انجام می‌دهد. در Mordhau تعداد زیادی دشمن را در یک سردابه راهی دیار باقی می‌کنیم. در Red Dead Online با سریع‌ترین هفت‌تیرکش و سریع‌ترین اسلحه‌ی غرب آشنا می‌شویم. پرونده‌ی اپیزود 514 با Red Dead Redemption 2 بسته می‌شود، جایی که همزمان یک تیر و کمان را در یک دست و یک هفت‌تیر را در دستی دیگر می‌چرخانیم.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 515: این اپیزود با Borderlands 3 شروع می‌شود، جایی که یکی از NPCها دلش هوای خطر کرده است. در Fallout 4 سگ همراهمان را دچار پدیده‌ی باگ‌گرفتگی می‌کنیم. در PUBG 4 چند عدد از بازیکنان در حال سینه‌خیز رفتن می‌باشند که خب، نمی‌گذاریم این موضوع زیاد ادامه پیدا کند. در GTA Online یا بدشانس‌ترین ورزشکار گلف آشنا می‌شویم. در Rainbow Six Siege بدون سوراخ کردن سقف، وارد خانه می‌شویم. در ادامه چند کلیپ از Red Dead Redemption 2 داریم. در قسمت اول، قصد داریم با هوزه‌آ و داچ به ماهیگیری برویم که خب، اسبمان مانع انجام این کار می‌شود. در قسمت دوم با چرخش‌های 360 درجه‌ای متوالی از روی نرده‌های چوبی می‌پریم. در قسمت بعد و بلافاصله پس از اتمام خرید، یک خرس به ما حمله‌ور می‌شود. در کلیپ بعدی، نحوه‌ی درست مخفی‌کاری و از پشت سر دشمن درآمدن را یاد می‌گیریم. اپیزود 515 با Gears 5 به پایان می‌رسد، جایی که کارکتر بازی به طرز عجیب و خنده‌داری راه می‌رود.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید اپیزوذهای 512 و 513 را از اینجا تماشا کنید.