Menu

گزارش: ماه آینده از Diablo 4 و Diablo 2 Remastered رونمایی خواهد شد

سال گذشته در مراسم BlizzCon شرکت Blizzard از بازی جدید Diablo رونمایی کرد. در حالت عادی، رونمایی از نسخه جدید Diablo بسیار هیجان انگیز و مهم است اما اینبار چنین چیزی رخ نداد چرا که تنها شاهد یک بازی موبایلی با نام Diablo: Immortal بودیم، آن‌ هم زمانی که همه انتظار داشتند از نسخه چهارم این سری رونمایی شود. به نظر می‌رسد امسال شاهد پروژه‌های زیادی از Blizzard باشیم چرا که سال گذشته آن‌ها اعلام کردند که 2019 و 2020 برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Metro، یک منبع داخلی اعلام کرده است، در مراسم Blizzcon به صورت رسمی از Diablo 4 رونمایی خواهد شد و این تمام ماجرا نیست چرا که باید منتظر تریلر نسخه بازسازی شده Diablo 2 نیز باشیم. اطلاعات بیشتری در این زمینه در دست نداریم اما Metro به این نکته اشاره می‌کند که منبع لودهنده این اطلاعات همان منبعی است که قبل از BlizzCon سال گذشته خبر از هیروی جدید Overwatch، اَش، را داده بود.

قبلا شرکت Blizzard توسعه Diablo 4 را تایید کرده بود، بنابراین آمادگی آن‌ها برای رونمایی از بازی چندان غیرمنتظره نیست و در عین حال بازسازی Diablo 2 سورپرایزکننده‌تر است.

در هر حال از آن‌جایی که هنوز به صورت رسمی از این دو پروژه رونمایی نشده بنابراین باید آن‎‌ها را در حد یک شایعه باور کنیم.

نظر شما در این باره چیست؟