Menu

Capcom برای احیای آی‌پی‌های ساکت و خفته برنامه دارد؛ بازگشت Dino Crisis؟

از کسی پنهان نیست که Capcom سال‌های بدی داشته و طی آن دوران کیفیت و فروش بازی‌های‌شان در وضعیت بدی بودند. اخیرا اما دوران خوشی را می‌گذرانند. فرانچایزهای کلیدی و مهم نقدها و فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کنند، از Devil May Cry و Resident Evil گرفته تا Monster Hunter و Mega Man، هرآنچه که Capcom به آن دست بزند ظاهرا طلا می‌شود (به غیر از Marvel vs. Capcom Infinite).

Capcom مانند سایر شرکت‌ها می‌خواهد این موفقیت بزرگ را حفظ کند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، آن‌ها طی یک گزارش مالی، طرح کاری را که می‌خواهند در پیش بگیرند را به اشتراک گذاشتند که شامل 3 هدف مجزای زیر می‌شود:

"(1) تقویت فروش دیجیتالی.

(2) تقویت فهرست بازی‌ها از طریق اجرای کامل برنامه‌های 60 ماهه و 52 هفته‌ای.

(3) بیدار کردن آی‌پی‌های خفته."

مورد سوم بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد چراکه Capcom تعداد زیادی آی‌پی‌های فوق‌العاده اما "مرده" دارد که این‌ها شامل Darkstalkers ،Dino Crisis ،Onimusha ،Ōkami ،Viewtiful Joe ،Rival Schools و Final Fight در کنار Ghosts ‘n Goblins می‌شود. در صورت احیای هر یک از این عناوین، بسیاری از طرفداران خوشحال خواهند شد.

البته احتمال ساخت Dino Crisis 4 از همه بالاتر است زیرا موتور ارتقا یافته RE برای بازی‌های سوم شخص اکشن عالی است. جالب‌تر اینکه نسخه اول Dino Crisis هم زمانی منتشر شد که عناوین اولیه Resident Evil در دوران خوش و موفقیت بالایی بودند، پس شاید تاریخ دوباره تکرار شود.

در صورت انتشار جزئیات بیشتر، ما شما را به‌روز خواهیم گذاشت.