Menu

Highlight Reel: اپیزودهای 512 و 513: از کادوی غیر منتظره در Red Dead Redemption 2 تا هلیکوپتر جادویی در Ghost Recon Breakpoint

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 500 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان را برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 512: این اپیزود با WWE 2K16 شروع می‌شود، جایی که یک ضربه به حریف، او را بین طناب‌های رینگ گیر می‌اندازد. در Skater XL اسکیت‌بار عزیزمان می‌تواند بالاتنه‌اش را 360 درجه بچرخاند. در ادامه رفیق قدیمیمون Rainbow Six Siege را داریم. در اولین پارت، یکی از بازیکنان به جای راه رفتن بر روی پا، بر روی سرش راه می‌رود. در دومین پارت نیز سه تن از اعضای تیم حریف را غافلگیر می‌کنیم. در GTA Online شاهد حرکت نمایشی بازیکنان می‌باشیم. در Red Dead Online نیز یکی از بازیکنان به ما کادو می‌دهد؛ درست بر خلاف GTA Online. یکی از npcهای Red Dead Redemption 2 کاسه‌ای را به سمت ما پرتاب کرده و این موضوع باعث افتادن جناب آرتور مورگان درون دریاچه می‌شود. پرونده‌ی اپیزود 512 با Assassin's Creed Odyssey بسته می‌شود، جایی که یک npc در عین سکوت کردن، حرف می‌زند!

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 513: این اپیزود با Borderlands 3 آغاز می‌شود، جایی که یکی از هم‌تیمی‌های کند ذهنمان، پایش را به صورت مداوم بر روی آتش قرار می‌دهد. در Ace Combat 7 مهارت یکی از بازیکنان در کنترل یک جت را تماشا می‌کنیم. در Forza Horizon 4 نیز یکی از بازیکنان به طرز جالبی دور یک درخت دور می‌زند. در Battlefield V از پشت سر دشمنان درآمده و تک تکشان را راهی دیار باقی می‌کنیم. در Rainbow Six Siege شاهد یک سیو دیدنی توسط یکی از هم‌تیمی‌ها و در ادامه برنده شدن راند را شاهد هستیم. در Red Dead Redemption 2 قصد شکار یک گوزن را داشتیم که متوجه شده و به سمت ما حمله‌ور می‌شود؛ اما خوشبختانه در لحظه‌ی آخر با یک شلیک جان سالم به در بردیم. در GTA Online ابتدا با لگد به ماشین یکی از npcها می‌زنیم و در ادامه نیز با کله در دماغ او می‌کوبیم؛ این حجم از خشونت بی سابقه است. آیا تا به حال شکل واقعی پولشویی را در دنیای GTA دیده‌اید؟ این اپیزود با جدیدترین ساخته‌ی شرکت یوبی‌سافت یعنی Ghost Recon Breakpoint به پایان می‌رسد، جایی که یک هلیکوپتر بر روی هوا در حال سوختن می‌باشد و قصد سقوط نیز ندارد.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید اپیزوذهای 510 و 511 را از اینجا تماشا کنید.