Menu

با نمرات و نقدهای عنوان انحصاری Concrete Genie همراه باشید؛ داستانی دلگرم‌کننده، طراحی هنری زیبا اما تجربه‌ای کوتاه و بسیار مختصر

Concrete Genie جدیدترین ساخته استودیو PixelOpus، از زیر مجموعه‌های استودیوهای جهانی SIE، در سبک اکشن ماجراجویی است که اخیرا به صورت انحصاری برای PlayStation 4 در دسترس قرار گرفت. بازی دنبال‌ کننده ماجراجویی نوجوانی به نام اَش است که شهر رها شده دنسکا به دنبال صفحات گم شده دفترچه طراحی خود می‌گردد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به چکیده برخی از مهم‌ترین نقد و بررسی‌های این ساخته چشم‌نواز.

Daily Star: 100

استودیو Pixleopus با Concrete Genie بازگشت موفقیت آمیزی داشته؛ با اولین حرکت قلم نقاشی خود، آنچنان محو رنگ و لعاب و روایت بازی می‌شوید که در پایان، فقط به دنبال این هستید که به ابتدا بازگشته و اینبار شهر را قرمز، آبی… و سبز کنید.

PlayStation Universe: 95/100

Concrete Genie یک اکشن ماجراجویی منحصر به فرد است که ثابت می‌کند قلم، قدرتمندتر از قلدری است. بازی از دیدگان نوجوانی به نام "اَش" به مسئله زورگویی و قلدری می‌پردازند، اَش آخرین قربانی نوجوانان قلدری است که دفتر طراحی او را خراب کرده و صفحات آنرا در سراسر شهر اکنون متروک "دنسکا" پخش کرده‌اند. همزمان با یافتن صفحات دفترچه، شما متوجه می‌شوید که تقریبا تمامی نقاط این شهر کوچک، می‌تواند به یک بوم نقاشی دست نخورده برای نقاشی‌های اَش تبدیل شده و از این طریق به زندگی بازگردند.

با نمرات و نقدهای عنوان انحصاری Concrete Genie همراه باشید؛

Wccftech: 90/100

Concrete Genie عنوان فوق العاده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد در شهری بی‌شک زیبا که بر اساس تصورات و خیال‌پردازی خودتان شکل می‌گیرد، به گشت و گذار بپردازید. با وجود برخی نواقص اما Concrete Genie با همه وجود تلاش می‌کند که حس خلاقیت شما را برانگیخته و در جریان تجربه بازی ممکن است قانع شوید که واقعا خلاق هستید.

GamesRadar+: 90/100

Concrete Genie شما را به یک سفر تکرارنشدنی دلگرم کننده و پر از خلاقیت و جذابیت برده و حس خیال‌پردازی‌تان را تحریک خواهد کرد.

IGN: 80/100

کوتاه و بسیار شیرین، Concrete Genie یک آزمون محصور کننده برای حس خلاقیت بازیکنان است.

Gameplanet: 80/100

Concrete Genie برای نوجوانان یک بازی فوق العاده است. از جلوه‌های گرافیکی و سبک هنری خیره‌کننده آن گرفته تا داستان کودکانه دلگرم کننده و تاثیراتی که می‌توانیم بر دیگران داشته باشیم، این بازی پیام خود را به زیبایی منتقل می‌کند. فقط امیدوار بودم که این تجربه می‌توانست کمی طولانی‌تر باشد. تجربه بازی برای افراد بالغ بی‌شک کمی ساده است اما اگر به دنبال یک بازی فوق العاده هستید تا در کنار کودکان‌تان به تجربه آن بپردازید، عنوانی بهتر از این را نمی‌توانم به شما معرفی کنم. Concrete Genie یکی از دوست داشتنی‌ترین ماجراجویی‌های مختصری است که در سال جاری تجربه کرده‌ام.

Gamer.nl: 70/100

عنوان انحصاری Concrete Genie ،PS4 یک ماجراجویی جادویی است که طی آن، ترسیم طرح‌های هنری دلخواه‌تان به خوبی امکان‌پذیر است. گیم‌پلی تکراری و آزادی عمل محدود اما، جزئی از این نقاشی هستند.

Atomix: 70/100

Concrete Genie عنوان پر زرق و برقی است که چشمان شما را نوازش خواهد کرد اما کوتاه و بسیار مختصر است و از نظر مکانیک‌های گیم‌پلی دچار کمبود.

با نمرات و نقدهای عنوان انحصاری Concrete Genie همراه باشید؛

GameSpot: 70/100

تجربه‌ای که Concrete Genie ارائه می‌دهد غالبا به شکل کودکانه‌ای سرگرم کننده و زیباست. بازی دشواری خاصی ندارد و حل یک معما یا غلبه بر نبردها حس خشنودی را منتقل نمی‌کند. اما تجربه بازی همچنان دوست داشتنی است. تنها با گشت و گذار می‌توانید خود را درگیر فعالیت‌های لذت‌بخشی کنید و اندک رازهای مخفی دنیای بازی، به حس کنجکاوی شما ارزش می‌دهد؛ آرزو می‌کردم که Concrete Genie با ماجراجویی‌های بیشتری انتظارم را می‌کشید.

Metro GameCentral: 50/100

یک برداشت عجیب غریب، ناقص و کوتاه از عنوان Jet Set Radio که هرگز نمی‌تواند کار جالبی با مکانیک‌های گیم‌پلی و ایده‌های داستانی خود انجام دهد.

میانگین نمرات بازی براساس 60 نقد: 75