Menu

معاون ریاست Xbox، آقای «مایک ایبارا» از Microsoft جدا می‌شود

بعد از بیست سال مشارکت با Microsoft، معاون رئیس Xbox آقای مایک ایبارا (Mike Ybarra) اعلام کرد که قصد دارد به سراغ چیزی تازه برود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، ایبارا این خبر را به وسیله حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشته و گفته؛ «زمان آن رسیده که به دنبال ماجراجویی بعدی خود باشم». وی در ادامه به تشکر کردن از شرکت پرداخته؛ «از همه‌ی افراد گروه Xbox متشکرم، شدیداً به دستاوردهای آن‌ها افتخار می‌کنم و بهترین آرزوها را برایتان دارم».

متن اصلی توئیت ایبارا را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بعد از 20 سال حضور در مایکروسافت، زمان آن رسیده که به سراغ ماجراجویی بعدی خود بروم. دوره‌ی فوق‌العاده‌ای در Xbox داشتم و آینده نیز همچنان درخشان است. از همه‌ی افراد گروه Xbox متشکرم، شدیداً به دستاوردهای آن‌ها افتخار می‌کنم و بهترین آرزوها را برایتان دارم. منتظر اتفاقات آینده‌ام هستم (خیلی هیجان‌زده‌ام)!

– مایک ایبارا 17 مهر 98.

وی در ادامه نوشته؛ «مهم‌تر از همه می‌خواهم از تمام شما دوستان گیمر و طرفداران معرکه‌مان بابت همه‌ی حمایت‌هایتان تشکر کنم. به بازی کردن ادامه دهید و امیدوارم به زودی شما را آنلاین ببینم!»

ایبارا بعد از شان لیدن که از PlayStation جدا شد، دومین مدیر برجسته‌ای است که سازنده‌ی کنسول‌های خانگی را طی چند هفته‌ی گذشته ترک می‌کند. مقداری عجیب است که ببینیم اعضای مهم هر دو شرکت قبل از عرضه‌ی PS5 و Xbox Scarlett در 2020 کمپانی‌های خود را ترک می‌کنند.

اگر ایبارا کار خود را در دنیای بازی‌های ویدئویی ادامه دهد، خبرهای مربوط به آن را در پردیس گیم خواهید دید.