Menu

The Outer Wilds در ماه میلادی جاری برای PlayStation 4 منتشر می‌شود

در پستی که توسط PlayStation Blog به اشتراک گذاشته شد مشخص گردید، The Outer Wilds ساخته‌ی Mobius Digital در سه‌شنبه 23 مهر ماه به PlayStation 4 می‌آید.

این عنوان که وظیفه‌ی انتشارش به Annapurna Interactive سپرده شده، یک بازی جهان باز اکشن – ماجراجویی است که طی آن بازیکنان در نقش یک فضانورد قرار می‌گیرند و سیاره‌هایی که باید در آن‌ها گشت و گذار کنید هر 22 دقیقه منفجر می‌شوند. بعد از 22 دقیقه، بازی از اول آغاز می‌شود و می‌توانید منظومه‌ی شمسی را بگردید و فضانوردتان را این سمت و آن سمت بکشانید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، کلسی رایس (Kelcey Rice)، یکی از تهیه‌کنندگان Mobius Digital در رابطه با بازی گفته؛ «همینطور که بازیکن جواب راز و رمزها را می‌یابد، متوجه روایت داستانی بازی نیز می‌شود؛ شبکه‌ای از معماهای مرتبط با یکدیگر. تک تک متن‌های نوشته شده در بازی اطلاعات به درد بخوری در اختیارتان قرار می‌دهد… هیچ قصه‌ای نیست که یک ماجرای بی‌اهمیتی زمینه‌ای را شامل شود. میزان پیشروی بازیکن در the Outer Wilds تنها به وسیله سطح دانش خود او محدود می‌شود، پس پیشنهاد می‌کنیم بعد از اینکه خودتان بازی را تمام کردید صبر کنید و ببینید دیگران چطور بازی را به اتمام می‌رسانند. ما 5 سال وقت گذاشتیم تا Outer Wilds را توسعه دهیم و بهینه‌سازی کنم و هیجان‌زده هستیم تا آن را در 23 مهر ماه در اختیار بازیکنان PlayStation قرار دهیم.»

همچنین رایس در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشته که الگوبرداری بازی از فیلم‌هایی مثل Apollo 13 و نیز 2001: A Space Odyssey بوده است. بازیکنان باید از وسیله‌هایی همچون جت‌پک، سفینه و اطلاعاتشان استفاده کنند تا در سیاره‌های مختلف گشت و گذار نمایند. برای افرادی که فرصت تجربه این بازی را روی Xbox One یا PC نداشته‌اند، الان موقعیت خوبی است تا سفری در منظومه‌ی شمسی داشته باشند.

The Outer Wilds در 23 مهر ماه برای PlayStation 4 منتشر می‌شود. علاوه‌بر این کنسول، می‌توانید هم‌اکنون بازی را در Xbox One و PC تجربه کنید. در ادامه نیز تریلری از این عنوان را مشاهده می‌کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود باکیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه