Menu

هیدتاکا میازاکی: ساخت Bloodborne 2 به نظر من بستگی ندارد

رئیس استودیو FromSoftware آقای هیدتاکا میازاکی اظهار داشت که در مورد بازگشت عنوان Bloodborne تصمیم گیرنده نیست.

اگر از طرفداران عناوین سری Souls باشید، قطعا یکی از سوالاتی که مدت‌هاست ذهنتان را مشغول کرده زمان بازگشت عنوان Bloodborne است. این بازی در سال 2015 عرضه شد و به شدت مورد توجه قرار گرفت و همین مسئله احتمال ساخت دنباله آنرا افزایش داد. اما به نظر می‌رسد که این موضوع آنطور که تصور می‌شود ساده نیست و رئیس FromSoftware آقای هیدتاکا میازاکی نیز در مصاحبه جدید خود بار دیگر بر این حقیقت تاکید کرده است.

به گزارش پردیس گیم، در مصاحبه با GameSpot Brasil از میازاکی در مورد عنوان Bloodborne و آن دسته از ویژگی‌های بازی که دوست در آنها تغییر ایجاد کند، پرسیده شد. میازاکی در پاسخ ضمن اشاره به اینکه دوست ندارد پس از عرضه بازی‌ها، خیلی در موردشان فکر کند، اظهار داشت که دوست داشت تغییراتی را در سیاه چال‌های Chalice وBlood Gem ها ایجاد کند. در ادامه از این کارگردان پرسیده شد که آیا در نهایت این تغییرات را در Bloodborne 2 ایجا خواهد کرد و میازاکی نیز در پاسخ گفت: "Bloodborne 2… متاسفانه، من کسی نیستم که در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند."

این تنها FromSoftware نیست که در مورد ساخت Bloodborne 2 تصمیم‌گیری می‌کند. با وجود اینکه Bloodborne توسط FromSoftware ساخته شد اما امتیاز مالکیت این بازی در اختیار Sony است و به همین دلیل این شرکت باید به ساخت دنباله این بازی چراغ سبز نشان دهد.

هیدتاکا میازاکی: ساخت Bloodborne 2 به نظر من بستگی ندارد

با این حال، حدس ما این است که Sony نیز در مورد ساخت دنباله Bloodborne با طرفداران هم نظر باشد. عنوان اصلی این بازی به شدت مورد تحسین واقع شد و هم اکنون یکی از موفق‌ترین انحصاری‌های PS4 است و شکی نیست که Sony برای ادامه پیدا کردن این بازی دلایل قانع کننده‌ای دارد. از سوی دیگر با وجود اینکه در پاسخ میازاکی به احتمال ساخته شدن Bloodborne 2 می‌توان علاقه به ادامه پیدا کردن این بازی را یافت اما قابل تصور است که اگر حقیقتا چنین علاقه‌ای وجود داشته باشد، Sony نیز قطعا با آن مخالفت نخواهد کرد.

مشخصا Sony روزی به ساخت Bloodborne 2 چراغ سبز نشان خواهد داد اما مشخص نیست که سازنده آن همچنان FromSoftware باشد. در حالی که تصور ساخته شدن این بازی زیر نظر یک استودیو دیگر غیر ممکن است اما شکی نیست که Sony اجازه فراموش شدن این بازی را نخواهد داد و از سوی دیگر FromSoftware نیز این روزها به شدت پر مشغله به نظر می‌رسد. به هر حال، زمان در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد کرد و خواهیم دید که Bloodborne در نهایت چگونه و چه زمانی باز خواهد گشت.

FromSoftware و میازاکی هم اکنون در حال کار بر روی Elden Ring هستند. این عنوان مورد انتظار از زمان معرفی در E3 2019 همچنان در سکوت خبری به سر می‌برد.