Menu

ممکن است Cyberpunk 2077 در روز عرضه دارای گزینه‌ی Photo Mode باشد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، به عنوان خبری کوچک اما جالب، ظاهراً حساب توئیتر رسمی Cyberpunk 2077 اشاره‌ای به تأیید وجود حالت Photo Mode در بازی داشته.

خود توئیت شامل دو هشتگ CaptureCyberpunk و PhotosFromNightCity به علاوه‌ی یک تصویر GIF از Night City و دوربینی که رو آن به نمایش در می‌آید می‌شود.

Cyberpunk

برای بسیاری از بازیکنان، وجود photo mode گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است. جالب است که این توانایی را داشته باشید تا دوربین خود را برداشته و تصاویری زیبا از محیط‌های خلق شده توسط سازندگان را ثبت کنید. با توجه به اتمسفر و نورپردازی‌های شهر، به نظر Cyberpunk 2077 بازی‌ای باشد که از چنین گزینه‌ای سود ببرد و به وسیله آن بتوانیم اسکرین‌شات‌های شگفت‌انگیزی داشته باشیم.

هیچ اطلاعاتی درمورد اینکه photo mode در این عنوان شامل چه مواردی می‌شود به اشتراک گذاشته نشده. بازی‌هایی را دیده‌ایم که این گزینه را در خود جای داده‌اند اما به غیر از کنترل محل دوربین و عمق تصویر مورد دیگری را در اختیار بازیکن قرار نمی‌دهند. با اینحال، اگر این توئیت به معنی تأیید وجود این حالت در بازی باشد، دیگر نیازی نیست که برای نسخه‌ی PC به دنبال مادهایی برای این منظور باشیم. البته، با شناختی که از جامعه‌ی طرفداران بازی‌های ویدئویی داریم، احتمالاً شاهد دستکاری‌هایی برای تقویت بخش‌های مختلف آن باشیم.

با توجه به هشتگ‌های استفاده شده در این توئیت، می‌توان نتیجه گرفت که احتمالاً در حالت photo mode شاهد قابلیت به اشتراک‌گذاری در خود بازی نیز باشیم. این حقیقت که به این زودی شاهد اشاراتی به photo mode هستیم نشان می‌دهد که ممکن است هنگام عرضه بتوانیم از این گزینه استفاده کنیم. برای مثال، Control بدون داشتن این حالت منتشر شد و بعداً با عرضه‌ی آپدیت‌ها آن را در بازی جای دادند. اگرچه با Days Gone پیش ار عرضه بازی شاهد صحبت‌هایی درمورد photo mode بودیم.

چندی پیش در حساب توئیتر Cyberpunk 2077 اسکرین‌شات دیگری به اشتراک گذاشته شد. آیا این تصویر هم با ابزار photo mode گرفته شده؟

Cyberpunk 2077 در 28 فروردین 1399 برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود و در آینده شاهد عرضه‌ی آن بر Google Stadia نیز خواهیم بود.