Menu

مدز میکلسون؛ کوجیما پدرخوانده‌ی ساخت چیزهای جدید است، شخصیت من تنها آنتاگونیست بازی نیست

هیدئو کوجیما توانسته برای جدیدترین بازی خود تعدادی از ستاره‌های سرشناس را گرد هم آورد. این عنوان شاهد حضور نورمن ریداس (Norman Reedus)، لیندزی وگنر (Lindsay Wagner)، لئا سیدو (Léa Seydoux)، گیلرمو دل‌تورو (Guillermo del Toro)، نیکولاس وایندینگ رف (Nicolas Winding) و مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) در قلب داستان خود است.

به گزارش pardisgame و به نقل از wccftech، حین مصاحبه با وب‌سایتی روسی به نام TASS، آقای میکلسون درباره کار کردن با هیدئو کوجیما و اینکه وی چقدر برای او الهام‌بخش و قابل الگوبرداری بوده صحبت کرده.

(تجربه بازی) ساعات زیادی را می‌طلبد. من فقط دو ساعت از آن را گذرانده‌ام و کاملاً غرق آن شدم. دیدن جاهایی که بازیکن به آن‌ها برده می‌شود دیوانه‌کننده است. نه تنها از نظر بصری بلکه با دیدن نحوه‌ی بازی کردن آن نیز دهانتان باز می‌ماند. یک جورایی خارج از چهارجوب معمول، چیزی که هرگز قبل‌تر ندیده‌ایم. و فکر می‌کنم مردم همین را از هیدئو کوجیما انتظار دارند. او پدرخوانده‌ی ساخت چیزهای تازه است.

خب، کوجیما بسیار مهربان و با ذهنی باز با شما برخورد می‌کند. پیش از هر چیز، او یک استوری‌بُرد (تخته‌ای که داستان بر روی آن شرح داده می‌شود) عظیم‌الجثه دارد که تک تک شات‌های یک صحنه در آن آورده شده. این تخته رُمان تصویری او محسوب می‌شود، تصویر چیزی که می‌خواهد انجام دهد. ما در اتاقی به رنگ سبز بودیم، با لباسی سبز رنگ و کلاهی که روی آن یک دوربین نسب شده بود.. فوق عجیب! صحنه‌های کوچکی را اجرا می‌کنیم و نمی‌دانیم داستان اصلی از چه قرار است، چرا که این قسمت‌ها بعداً داخل بازی گنجانده می‌شوند و ممکن است تغییر پیدا کنند. ولی با تمام سعی‌مان هر صحنه را تصویربرداری می‌کنیم. خوش‌بختانه، فقط من نبودم که لباس سبز می‌پوشید، بقیه هم همگی همین لباس را دارند، پس مشکلی نیست.

اصرار دارم که تصورات و خیال‌های او را حس می‌کنم و منظورم این نیست که مسیرهای مشخصی را برای‌مان تعیین کند.. «تو برو اونجا، بشین، دیالوگ رو بگو»؛ از این کار متنفرم. ولی تلاش می‌کنم طرز تفکر او را درک کنم و این امری حیاتی است برای اینکه بتوانم ایده‌هایی را مطرح کنم که جایی در دنیای او داشته باشد. هیدئو خیلی الهام‌بخش است.

میکلسون در ادامه اطلاعات بیشتری درباره‌ی شخصیت خود یعنی کلیف (Cliff) به اشتراک گذاشته. طبق گفته‌های او، کلیف تنها آنتاگونیست بازی نیست که یعنی بیشتر از چیزی که در تریلرها به نمایش گذاشته شده خواهیم داشت.

آره، ولی با این حال.. نه. با ساعت‌ها و روزهایی که در بازی می‌گذارنیم بیشتر و بیشتر با شخصیت‌ها آشنا می‌شویم. مطمئن نیستم تا چه حد اجازه‌ی صحبت کردن دارم، ولی… هر چه بیشتر بازی کنید، شخصیت‌ها بیشتر پرداخته می‌شوند و قطعات کوچیکی را پیدا خواهید کرد که پازل اصلی را نمایان می‌کنند، پس بدون شک می‌توانم بگویم که این آنتاگونیست تنها نیست.

Death Stranding در 17 آبان ماه برای PlayStation 4 منتشر خواهد شد.