Menu

طبق گزارشات قابلیت Backwards Compatibility کنسول PlayStation 5 هم‌چنان در دست توسعه قرار دارد

در حالی که دیروز شرکت Sony همراه با انتشار اطلاعاتی مختلف به صورت رسمی اعلام کرد که کنسول PS5 در تعطیلات سال 2020 عرضه خواهد شد، هنوز سوالات بسیاری پیرامون این محصول وجود دارد. بله و خب مطمئنا یکی از این سوال‌ها درمورد قابلیت Backward کنسولِ PS5 و توانایی اجرای بازی‌های PS4 است. و با اینکه پیش از این تایید شده بود این ویژگی در PS5 در دسترس خواهد بود، بنابر گزارشات اخیر به نظر می‌رسد روند توسعه آن هنوز کامل نشده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بنابر گفته‌هایی یکی از مسئولین Sony به وبسایت Famitsu وجود قبالیت Backward هنوز به صورت کامل و 100 درصد قطعی نیست ولی این شرکت در تلاش است تا با کنسول جدیدِ خود این ویژگی را در دسترس کاربران قرار دهد.

"تیم توسعه‌ی ما هم‌اکنون به سختی در تلاش است تا قابلیت Backward با بازی‌های PS4 را به صورت کامل و 100 درصدی عملی کند. لطفا تا انتشار اطلاعات بیشتر در این مورد صبور باشید."

اگر به یاد داشته باشید چند ماه پیش یکی از مسئولین مهم و اجرایی Sony یعنی "مارک سرنی" به صورت عمومی اعلام کرد که PS5 معماری‌ـی شبیه به PS4 داشته و از همین رو از قابلیت Backwards Compatibility نیز پشتیبانی خواهد کرد. مشخصا از آن زمان این ویژگی در دست توسعه و طراحی بوده ولی هنوز مشخص نیست که آیا در زمان عرضه‌ی PS5 شاهد آن خواهیم بود یا نه!

کنسول PlayStation 5 بنابر اعلام رسمیِ Sony در اواخر سال 2020 روانه بازار خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.