Menu

شایعه: Horizon Zero Dawn 2 یکی از عناوین زمان عرضه PS5 خواهد بود

قطعا یکی از سورپرایزهای نسل فعلی کنسول‌ها عنوان Horizon Zero Dawn بود، یک اکشن ماجراجویی جهان آزاد که توسط استودیو آمستردامی Guerrilla Games، خالق سری Killzone، ساخته شد و توانست مورد توجه منتقدان و بازیکنان قرار گیرد. اما خیلی‌ها ممکن است توجه نکرده باشند که این عنوان چشم‌نواز، با هدف تبدیل شدن به یک فرنچایز، خلق شد و حال، به نظر می‌رسد که Guerrilla Games با استخدام نیروی جدید، به دنبال تحقق این هدف خود است.

با توجه به موفقیت Horizon Zero Dawn هم در بخش تجاری و هم جلب نظر مثبت بازیکنان، دنباله ماجراجویی ایلوی همواره مورد انتظار و توجه بوده است و حتی تاکنون شایعه‌هایی هم منتشر شده مبنی بر اینکه این بازی در مراحل پیشرفته تولید قرار دارد. Guerrilla Games بعنوان یکی از استودیوهای زیر مجموعه Sony Interactive Entertainment به تازگی در پروفایل LinkedIn رسمی خود، 16 آگهی استخدام را منتشر کرده است و در این آگهی‌ها، اشاره‌هایی به پروژه در حال ساخت خود کرده است.

به گزارش پردیس گیم، واضح‌ترین اشاره‌ای که Guerrilla Games در این آگهی‌ها به دنباله Horizon Zero Dawn داشته، دقیقا یکی از موقعیت‌های شغلی مورد نیاز استودیو است. این استودیو به دنبال یک طراح ارشد پوشش گیاهی برای متمرکز شدن بر روی "دنیای زنده" عنوان در حال ساخت خود است. یکی از ویژگی‌های جذاب Horizon Zero Dawn، دنبال پوشش گیاهی سرسبز و اکوسیستم پویای آن بود و به نظر می‌رسد که دنیای دنباله این بازی نیز این ویژگی را به ارث خواهد برد.

نکته قابل توجه این آگهی‌های استخدام، زمان عمومی شدنشان است. با تایید رسمی عرضه PlayStation 5 در تعطیلات 2020، هیچ بعید نیست که هدف Guerrilla Games نیز آماده کردن عنوان مورد انتظار خود برای عرضه در همین تاریخ بعنوان یکی از عناوین زمان عرضه این کنسول باشد.

حدس شما چیست؟