Menu

صحبت‌های جالب رئیس استودیوهای جهانی سونی “شوهی یوشیدا” درباره‌ی بازی Death Stranding، گیمینگ ابری و نسل بعدی کنسول‌ها

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، به تازگی رئیس استودیوهای جهانی کمپانی Sony Interactive Entertainment آقای "شوهی یوشیدا" با وبسایت Denegeki Online درباره‌ی بازی مورد انتظار Death Stranding، گیمینگ ابری و نسل بعدی کنسول Playstation مصحبه کرده است.

در ابتدای مصاحبه، یوشیدا درباره‌ی اینکه چه قدر از Death Stranding را تجربه کرده و چه احساسی در مورد آن داشته صحبت کرد:

"در مجموع من حدود 10 ساعت از Death Stranding را از شروع آن تجربه کردم، اما به نظر می‌رسید که هنوز هم بازی در حال آغاز شدن می‌باشد. افراد دیگری نیز آنجا بودند و به صورت همزمان بازی را امتحان می‌کردند. همچنین، کارگردان بازی "هیدئو کوجیما" نیز راه‌های بسیاری را برای استفاده از ابزار سم(شخصیت اصلی Death Stranding) به من نشان می‌داد؛ راه‌هایی که حتی به ذهن من نیز نرسیده بود."

در ادامه، یوشیدا درمورد برداشت‌های خودش از داستان Death Stranding گفت:

"من داستان Death Stranding را با سریالی اوریجینال و موفق که توسط شبکه‌ی نتفلیکس ساخته شده است مقایسه می‌کنم. به نظر می‌رسد که من تنها به نیمی از سریال رسیدم و هنوز احتمالات زیادی برای اینکه چه چیزی بعد از آن رخ دهد، وجود دارد. همچنین، من شنیدم که شما وقتی به نیمه‌ی دوم بازی برسید، قطعا گریه خواهد کرد. کارمندان استودیوی Kojima Productions و حتی باگ‌یاب‌های سونی نیز این موضوع را به من گفنتد."

در قسمت‌های بعدی مصاحبه، شوهی یوشیدا درباره‌ی نسل بعدی کنسول‌ها و اینکه به لطف نبوغ توسعه‌دهندگان، حتی بازی‌های فوق‌العاده‌ای چون Ghost of Tsushima بر روی PS4 اجرا می‌شوند و ظاهرا هنوز این کنسول نسل هشتمی به حد نهایی قدرتش نرسیده است صحبت کرد. به عقیده‌ی یوشیدا، نسل بعدی کنسول‌ها احتمالا تمرکز خود را به جای بهبود گرافیک، بر روی روش‌های جدیدی از بازی کردن خواهد گذاشت. علاوه بر این، او بیان کرد که بسیار عالی خواهد شد اگر آن‌ها موفق شوند تا تعداد دفعات بارگذاری(Loading) را کاهش دهند.

در پایان شوهی یوشیدا نظر خود را درباره‌ی گیمینگ ابری نیز به اشتراک گذاشت. او گفت از اینکه گیمینگ ابری به موضوعی داغ در سال جاری تبدیل شده آن هم در حالیکه سونی در حال انجام این کار می‌باشد، تعجب کرده است. یوشیدا عقیده دارد که هنوز زمان زیادی به اینکه بازیکنان احساس نیاز به گیمینگ ابری کنند، باقی مانده است. در پایان دیدگاه شما درمورد صحبت‌های شوهی یوشیدا چیست؟