Menu

Telltale Games از نا امیدی پیرامون موتور بازی‌سازی قدیمی‌ خود می‌گوید

در حالی که Telltale Games هیچ مشکلی در روایت داستان‌های تحت تاثیر قرار دهنده برای بازی های خود همانند عنوان The Walking Dead: The Final Season که به تازگی عرضه شده، نداشته است، تعدادی از طرفداران هستند که باور دارند موتور بازی سازی این استودیو به اندازه کافی تکامل نیافته است. در واقع، بسیاری گله کرده‌اند که این موتور به اندازه‌ای که آن‌ها فکر می‌کردند رشد نکرده؛ در نتیجه، بساری از بازی های این استودیو به اندازه‌ای که می‌توانستند، خوب به نظر می‌رسد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، با این حال ناشر از این موضوع آگاه است. طی مصاحبه‌ای با Eurogamer در نمایشگاه Gamescom این هفته، وقتی که صحبت از قدیمی شدن موتور بازی سازی شد، تهیه کننده اجرایی Telltale، از صحبت در مورد آن باز نزد.

او بیان کرد: " من فکر می‌کنم که ما در گذشته به طور قطع بازیکنان را به دلیل تکنولوژی موتور بازی سازی خود کمی نا امیده کرده‌ایم. ما همیشه از نواوری لذت می‌بریم و شاید در فصل قبل به اندازه کافی به آن نپرداختیم."

تیم در طول سال گذشته، فرایند عرضه بازی‌های خود را کند کرده است، بعد از عرضه Batman ،Guardians of the Galaxy و عنون‌های مربوط به The Walking Deadدر سال گذشته، امسال قرار است تا تنها The Final Season منتشر شود و استویدو بازی دیگری را در کنار آن به جز عنوان The Wolf Among Us Season 2 برنامه ریزی نکرده است.

Anderson بیان کرد: " امسال در مقایسه با سال قبل محصولات زیادی در بازار قرارنگرفته‌اند، این موضوع به ما اجازه داد تا با تمرکز و تلاش بیشتری بروی یک بازی در یک زمان به همراه یک تیک متعهد کار کنیم."

در طی سال گذشته که بازی‌های زیادی عرضه شد، با توجه به کمیت به جای کیفیت، Anderson متوجه روند و مسیری شد که ناشر با آن کنار نمی‌آمد. او بیان کرد:"ما متوجه‌ایم که در سال‌های گذشته کمی عجولانه عمل کردیم و قادر نبودیم تا تجربه‌ای را که می‌خواستیم به صورت کامل منتقل کنیم، پس این مهم بود که بر روی تجربه‌ای با کیفیت و بهبود یافته که بازیکنان عاشق ان هستند تمرکز کنیم،ما قبل از توسعه این فصل، این موضوع را جدی گرفتیم و تیم توسعه در مورد آن بیسار هیجان زده است."

حال به نظر می‌رسد که تیم توسعه وقت بیشتری را بر روی پروژه خود صرف می‌کند و خوشبختانه بین دو عنوان Walking Dead و Wolf Among Us Season 2 شاهد عرضه بهترین کار آن‌ها برای بار دیگر خواهید بود.

The Walking Dead: The Final Season هم اکنون برای PS4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch در دسترس می‌باشد.