Menu

سازندگان Devil May Cry 5 هرگز به فکر بازسازی کامل عناصر این فرانچایز مثل God of War نبودند

وقتی God of War در اوایل سال جاری برای PS4 منتشر شد، تغییری بزرگ به حساب می‌آمد و نسبت به سبک Hack And Slash در نسخه‌های قبلی تفاوت زیادی داشت. ما با یک بازی از نو ساخته شده روبه‌رو بودیم که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و مخاطبان بیشتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی سری به‌دست آورد.

اما وقتی Devil May Cry 5 به عنوان جدیدترین نسخه از این فرانچایز Hack And Slash محبوب در سال 2019 عرضه شود، به همان الگوی همیشگی پایبند خواهد بود و در عین حال بزرگ‌تر از آن‌هاست. با این بازی شاهد ریبوتی اکشن ماجراجویی به‌همراه عناصر نقش‌آفرینی نیستیم.

به گزارش پردیس گیم، هیدیاکی ایتسونو به عنوان کارگردان Devil May Cry 5، در مصاحبه‌ای با Everyeye گفت بازسازی کامل برای این بازی هرگز مورد نظر سازندگان واقع نشده بود. در واقع، سازندگان بیشترین تمرکز خود را برروی چیزی که طرفداران می‌خواستند گذاشته‌اند و آن هم یک Devil May Cry، بدون عناصر متناقض با این سری مثل DmC است:

"خیر، ما هرگز به چنین تغییری فکر نکردیم. برای ما، ارائه چیزی که طرفداران می‌خواهند مهم است. این را در نظر بگیرید که بیشترین بازخوردهای دریافت شده از DmC و Devil May Cry 4، مربوط به درخواست‌هایی در رابطه با معماهای محیطی یا فازهای پلتفرم می‌شد. بسیاری از ما خواستند که تعداد آن‌ها را کاهش دهیم و همین کار را در Devil May Cry 5 انجام دادیم."

Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.