Menu

ماد جدید Sekiro: Shadows Die Twice شخصیت آرتور مورگان از Red Dead Redemption 2 را به بازی می‌آورد

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش اعلام شد که بازی Red Dead Redemption 2 سرانجام برروی پلتفرم PC نیز عرضه خواهد شد و همین موضوع سبب خوشحالی و واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی شد. با اینکه این بازی ماه آینده برروی PC قابل دسترس خواهد بود، بازیکنان PC به لطف ماد جدید Sekiro: Shadows Die Twice می‌توانند زودتر از زمان اعلام شده برروی پلتفرم خود کنترل آرتور مورگان را به دست بگیرند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این ماد چند ماه پیش با نام Ultimate Character Creation منتشر شده و به بازیکنان اجازه می‌دهد در نقش شخصیت‌هایی مختلف خارج از دنیای Sekiro به تجربه بازی بپردازند.

آرتور مورگان از Red Dead Redemption 2 تنها شخصیتی که به تازگی به این ماد اضافه شده نیست و به جز وی می‌توان از ایچیگو از Jump Force نیز نام برد. دیگر شخصیت‌هایی که از قبل از طریق این ماد در دسترس بوده شامل اسکورپیون از سریِ Mortal Kombat، گرالت از The Witcher 3 و 2B از Nier Automata می‌شود.

ماد جدید Sekiro: Shadows Die Twice شخصیت آرتور مورگان از Red Dead Redemption 2 را به بازی می‌آورد

شایان ذکر است که اگر این ماد را دانلود کرده و از آرتور مورگان به جای سکیرو استفاده کنید، به جای Mortal Blade یک کاتانا و به جای Kusabimaru به یک تبر دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید از طریق این لینک فایل‌های مورد نیاز را دانلود کرده و از طریق راهنمای نوشته شده در این لینک نیز اقدام به نصب آن‌ها کنید.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice که تاکنون نزدیک به 4 میلیون نسخه فروش داشته، هم‌اکنون برروی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.