Menu

ثبت اختراع جدید Microsoft نشان می‌دهد که Xbox Scarlett از تکنولوژی واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد

به تازگی یکی از کاربران توییتر به نام WalkingCat 2 ثبت اختراح جدید از Microsoft پیدا کرده که یک وسیله داخلی با آزادی برای جابجاییِ 6 درجه‌ای و یک کف‌پوش ویژه برای واقعیت مجازی را نشان می‌دهند. تصاویر لورفته شامل یک کف‌پوشِ خاص، قلم، حسگرهای حرکتی، هدست واقعیت مجازی و دوربین Kinect می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، با اینکه برخی از این‌ طرح‌ها شاید از مرحله تحقیق و توسعه فراتر نرفته باشند، ولی در هر صورت این مدارک نشان می‌دهد که Microsoft برروی پشتیبانی Xbox Scarlett از تکنولوژی واقعیت مجازی کار می‌کند. از آن جایی که Sony با PS5 قصد دارد نسخه‌ای جدید از هدست‌های PS VR را روانه بازار کرده و هم‌چنین براساس صحبت‌های "فیل اسپنسر"، رئیس بخش Xbox پیرامون علاقه‌ی آن‌ها به پشتیبانی کنسول‌های Xbox از واقعیت مجازی، چنین چیزی چندان تعجب‌برانگیز و دور از انتظار نیست.

هفته گذشته نیز تایید شد که علیرغم حضور یک دوربین 4K در کیت‌های توسعه‌ی Xbox Scarlett، خود کنسول شامل یک دوربین 4K نخواهد بود. البته همان گزارش اذعان داشت که کنسول PlayStation 5 نیز شامل یک دوربین خواهد بود ولی برخلاف Microsoft، شرکت Sony تاکنون در این مورد صحبت نکرده است.

شما می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زیر مشاهده کرده و هم‌چنین از طریق این لینک فایل PDF مرتبط با طراح‌های Microsoft را که شامل جزئیات و تصاویر بیشتری است، دانلود کنید.

کنسول Xbox Scarlett قرار است در تعطیلات سال 2020 همراه با بازی Halo Infinite روانه بازارها شود. تا آن زمان مطمئنا اطلاعات بسیار بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد ولی تنها کاری که اکنون می‌توانیم انجام دهیم صبرکردن است.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.