Menu

Highlight Reel: اپیزودهای 510 و 511: از خوش‌شانسی محض در GTA V تا افجارهای پی در پی در Red Dead Redemption 2

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 500 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان را برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 510: این اپیزود با بازی Astral Chain شروع می‌شود، جایی که npcها در حال گذرندان اوقات خوشی هستند. شخصیت محبوب Trevor در GTA V با خوش شانسی تمام از برخورد با هلیکوپتر پلیس جان سالم به در می‌برد. در Borderlands 3 به جای نشستن بر روی صندلی خودرو، بر روی هوا نشسته‌ایم. در ادامه، برخورد یک نارنجک با هواپیماهای Battlefield V را داریم. 3 عدد اسنایپ به شدت خفن را در PUBG می‌بینیم. تا حالا شاهد اجرای فینیشر آقای رندی اورتن (ستاره‌ی کشتی کج) یعنی RKO در بازی Red Dead Redemption2 بوده‌اید؟ بریم سراغ رفیق قدیمیمون Rainbow Six Siege. در اولین پارت نمی‌دونم چرا اما یک نارنجک را راهی سرویس بهداشتی می‌کنند. در دومین پارت برای یکی از اعضای تیم حریف تله می‌گذاریم و او هم یکراست در این تله می‌افتد. در نسخه‌ی بتای Modern Warfare یکی از کارکترها سر جایش خشک زده و به هیچ عنوان تکان نمی‌خورد. پرونده‌ی این اپیزود با GreedFall بسته می‌شود، جایی که یکی از NPCها نه تنها بر روی هواست، بلکه نیم تنه‌ی بالایی‌اش نیز در حال چرخیدن به صورت 360 درجه می‌باشد.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 511: این اپیزود با Sniper Elite 4 آغاز می‌شود، جایی که یک انیمیشن خشن از لحظه‌ی برخورد گلوله به جمجمه را می‌بینیم. اتفاقی بسیار عجیب در CSGO رخ می‌دهد، لحظه‌ای که تعویض اسلحه مانع برخورد گلوله می‌شود. در Session جاذبه را زیر سوال می‌بریم و در Assassin's Creed Unity یک تیک‌داون به شدت بی‌رحمانه را مشاهده می‌کنیم. در Borderlands 3 با شلیک گلوله، نارنجک به سمت حریف پرتاب می‌گردد. چه کسی گفته است که ماشین غرق شده در استخر هیچ راهی برای رهایی و پرواز ندارد؟ به نظر می‌رسد که npcهای GTA V نیز ماهر شده و حرکات نمایشی فوق‌العاده‌ای با خودروهای بازی اجرا می‌کنند. در ادامه، انفجارهای پی‌در‌پی در دیگر ساخته‌ی کمپانی راک‌استار Red Dead Redemption 2 را داریم. بریم سراغ دوست همیشیگیمون Rainbow Six Siege که بر خلاف موارد قبلی، این بار نارنجک بلای جانمان می‌شود. در میانه‌ی نبردی در Ghost Recon Breakpoint کارکتر عزیر دچار پدیده‌ی باگ‌گرفتگی شده و به دور خودش می‌چرخد. اپیزود 511 را با همین جدیدترین ساخته‌ی شرکت یویی‌سافت به پایان می‌بریم، جایی که یکی از هم‌تیمی‌ها بر روی گل و چوب با سرعت بالایی شنا می‌کند!

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید اپیزودهای 508 و 509 را از این لینک تماشا کنید.