Menu

به اتمام رساندن داستان اصلیِ بازی Marvel’s Avengers نزدیک به 10 تا 12 ساعت طول خواهد کشید + تیزر معرفی شخصیت Black Widow

ساعاتی پیش شرکت Square Enix در طول یک استریم زنده در رابطه با بازی Marvel’s Avengers اطلاعاتی جدید پیرامونِ مدت زمان بازی و محتویات آن به اشتراک گذاشت. و در حالی که آن‌ها در آینده به اضافه‌کردن داستان‌ها، مکان‌ها و شخصیت‌هایی جدید به بازی ادامه خواهند داد، در زمان عرضه باید انتظار چه محتویاتی را داشته باشیم؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، بنابر گفته‌های مدیرارشد برند Crystal Dynamics یعنی "ریچ بریگز" به پایان رساندن بخش داستانی و اصلیِ بازی 12 تا 12 ساعت طول خواهد کشید.

"به نظرم مدت زمان بازی به اینکه چقدر می‌خواهید در بازی کاوش کنید بستگی دارد. پس اگر بازی‌های قبلیِ Crystal Dynamics را به خاطر داشته باشید، احتمالا می‌دانید که اگر بخواهید تنها داستان اصلی را بدون هیچ‌گونه چیزِ اضافه‌ای به پایان برسانید، به 10 تا 12 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. "

جدا از داستان اصلی، در زمینه محتویات فرعی و انتخابی بازی چیزهای بسیار بیشتری برای ارائه دارد. "بریگز" دقیقا نگفت که باید انتظار چه مقدار محتوای فرعی از بازی را داشته باشیم ولی Marvel’s Avengers را با بازی‌های Tomb Raider این استودیو مقایسه کرد که یعنی باید انتظار چیزی نزدیک به 30 ساعت را داشته باشیم.

"ولی اگر می‌خواهید همه چیزهایی که در بازی وجود دارد را دیده و تمامیِ ماموریت‌های فرعی و دیگر فعالیت‌ها را انجام دهید، احتمالا همانند بازی‌های Tomb Raider به 30 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. هنوز قصد نداریم آمار و ارقام قطعی در این مورد منتشر کنیم ولی می‌توانید انتظار چیزی همانند عناوین قبلیِ ما را داشته باشید. و البته بعد از عرضه‌ی بازی محتویات، شخصیت‌ها و داستان‌هایی بیشتر عرضه خواهیم کرد که مدت زمان گیم‌پلیِ بازی را افزایش خواهند داد. "

جدا از این خبر، به تازگی تیزری کوتاه از شخصیت Black Widow منتشر شده که در آن شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلیِ این شخصیت و معرفیِ وی هستیم.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

از دیگر اخبار مرتبط با Marvel’s Avengers می‌توان به معرفی یک پروتاگونیست جدید و ششم برای بازی اشاره کرد.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.