Menu

در Death Stranding امکان مرگ NPCها با توجه به انتخاب بازیکنان وجود دارد

به تازگی "هیدئو کوجیما"، خالق و کارگردان بازی انحصاری Death Stranding در موزه‌ی Garage و هنرهای مدرن شهر مسکو در گفت‌وگویی با طرفداران اطلاعات جدیدی از بازی به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که سرنوشت یکی از شخصیت‌های مهم بازی که بیمار نیز بوده، به بازیکن و انتخاب‌های وی بستگی دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، وی مستقیما از این شخصیت نام نبرده ولی اطلاعات جالبی پیرامون وی به اشتراک گذاشته که در زیر می‌توانید بخش‌های مهم آن را مطالعه نمایید.

"ما شخصیتی داریم که در اعماق زمین زندگی می‌کند. وی مریض بوده و به دارو نیاز دارد؛ و سم می‌تواند این دارو‌ها را به دست او برساند. از آن جایی که اتفاق در ابتدای داستان رخ می‌دهد، باید در همان جا تصمیم خود را بگیرید. بعد از کامل‌کردن این مرحله، بازیکن باید حرکات بعدی خود را انتخاب کند. می‌توانید به صورت مداوم به سراغ این مرد رفته و به وی دارو و یا وسایل دیگر رسانده و حتی به داستان‌ها و گفته‌های او در رابطه با گذشته گوش دهید. "

"ولی بازیکن مداوما در حال پیشرفت در دنیای بازی و دورشدن از این شخصیت است. و من مطمئنم برخی از بازیکنان پس از مدتی این مرد را فراموش خواهند کرد. و وقتی وی را به یاد آورده و دوباره سراغش بروند، از آن جایی که مدتی سراغ او نرفته و دارو برایش نبرده‌اند، با جسدِ او مواجه خواهند شد. از طریق چنین حرکات و فعالیت‌هایی، میان بازیکنان و این شخصیت رابطه‌ای شکل خواهد گرفت. "

"ما واقعا امیدواریم که اهمیت ارتباط میان بازیکنان، نحوه شکل‌گیری و پیشرفتِ آن پس از مدتی برای بازیکنان آشکار شده و ادامه‌دادن آن برای‌شان جذاب باشد. "

در حالی که "کوجیما" از توضیح این مسئله که آیا این موضوع به معنای وجود چندین پایان برای بازی است یا نه طفره رفت، ولی با توجه به وجود شخصیت‌هایی مختلف و تاکید بسیارِ بازی برروی ارتباطات و روابط، احتمال اینکه بازیکنان مجبور به انتخاب‌هایی مختلف شوند وجود دارد. باید صبر کرد و دید که آیا چنین اتفاقی در آینده رخ خواهد داد یا نه!

بازی Death Stranding در تاریخ 17 آبان به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.