Menu

دانلود موسیقی متن انیمه Grave of the Fireflies (مدفن کرم های شب تاب)

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن انیمه Grave of the Fireflies اثر Michio Mamiya, Kazuo Kikkawa, Masahiko Satoh در خدمت شما هستیم.

فیلم انیمیشنی Grave of the Fireflies یک اثر ضد جنگ محسوب می‌شود که در سال 1988، توسط استودیوی Studio Ghibli و براساس داستانی کوتاه اثر Akiyuki Nosaka (که خودش تا حدی توسط اتفاقات واقعی و تجربیات شخصی نویسنده‌ی آن شکل گرفته بود) ساخته شده است. داستان این اثر در ماه‌های پایانی جنگ جهانی دوم رخ داده و روایتگر داستان خواهر و برادری با نام‌های Seita و Setsuko است که در تلاش برای زنده ماندن در آن وضعیت وخیم هستند.

این اثر بعد از انتشارش توانست تا جوایز بسیاری از جمله Blue Ribbon Awards' Special Award در سال 1989 و همچنین جوایز Animation Jury Award و Rights of the Child Award فستیوال Chicago International Children's Film Festival در سال 1994 را از آن خود کرده و به یکی از بهترین آثار ضد جنگ تبدیل شود؛ هرچند که کارگردان آن یعنی Isao Takahata، مداوما به نفی این موضوع پرداخته و عنوان کرده است که ساخته‌ی او یک محصول ضد جنگ نیست.

هشدار: علیرغم ظاهر این اثر و کودکانه به نظر رسیدنش، محتوای آن به هیچ عنوان مناسب افراد کم سن و سال نیست و دارای مضامین سنگین و بزرگسالانه‌ای همچون مرگ، تراژدی‌ها، و همچنین زندگی در شرایط به شدت دشوار است. از تماشای این اثر به همراه گروه‌های سنی پایین و یا توصیه کردنش به آن‌ها، اکیدا پرهیز کنید.

دانلود موسیقی متن انیمه مدفن کرم های شب تاب

Grave of the Fireflies (Hotaru no Haka) Image Album

قیمت کلی: 2500 ین ژاپن – حدود 25 دلار آمریکا

لینک خرید نسخه اورجینال از Amazon.jp

تعداد قطعات موسیقی: 10 قطعه

مدت زمان کلی: 00 ساعت و 49 دقیقه و 31 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Michio Mamiya, Kazuo Kikkawa, Masahiko Satoh

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 108.10 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Firefly [موسیقی پیشنهادی]

Episode 1 – Evening

Episode II – Setsuko [موسیقی پیشنهادی]

Mother

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن انیمه‌ها در پردیس‌گیم