Menu

سیستم شوتینگ Red Dead Redemption 2 مانند Max Payne 3 خواهد بود؛ پیشنهاد Devolver Digital به عرضه‌ی بازی بر روی PC

اگر تریلر گیم پلی عنوان Red Dead Redemption 2 را تماشا کرده باشید، احتمالا احساس کرده‌اید که سیستم شوتینگ و تیراندازی این بازی شباهت‌هایی به سری بازی Max Payne دارد. حال به طور رسمی اعلام شده است که قرار است این سیستم بسیار شبیه به سری مذکور، مخصوصا نسخه‌ی سوم آن باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، مرجع Rockstar Intel ضمن تائید شباهت‌های سیستم شوتینگ عناوین Red Dead Redemption 2 و Max Payne 3 اعلام کرد که بازی قرار است از پویایی بیشتری برخوردار باشد. این دفعه قرار است سلاح‌های شخصیت اصلی بازی به طور کامل و در همه‌ی مواقع دیده شوند؛ به طور مثال اگر از سلاح شکاری خود استفاده نکنید، کماکان در قلاف خود روی بدن شخصیت باقی می‌ماند و دیگر از آن حرکات عجیب و غریب جادویی که ناگهان شخصیت شما یک سلاح سنگین را از درون لباس خود در می‌آورد، نیست. این مورد چیزی بود که در GTA V هم وجود داشت و باعث می‌شد بازی مصنوعی به نظر برسد.

همچنین یکی از ناشران بزرگ و مجبوب بازی‌های مستقل و کوچک یعنی شرکت Devolver Digital به تازگی در توئیتر نسبت به انتشار عنوان Red Dead Redemption 2 بر روی پلتفرم PC ابراز علاقه کرده است. این شرکت همچنین یکسری شوخی کوچک با Rockstar کرده و گفته که در Steam آشنایی دارند که می‌تواند ابزار توسعه‌ی بازی بر روی PC را در اختیار آن‌ها قرار دهد. این می‌تواند یک راز بین این 2 شرکت باشد.

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا این بازی بر روی پلتفرم PC عرضه می‌شود؟