Menu

Red Dead Redemption 2 در زمان عرضه Google Stadia برای این پلتفرم در دسترس قرار خواهد گرفت

شرکت Rockstar به شکل کاملا بی سر و صدا عرضه عنوان Red Dead Redemption 2 بر روی Stadia در ماه آینده میلادی را تایید کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Rockstar ،DualShockers امروز ضمن تایید عرضه Red Dead Redemption 2 بر روی پلتفرم PC در ماه آینده میلادی همچنین اعلام کرد که این بازی مورد انتظار به پلتفرم استریمینگ بازی Google یعنی Stadia نیز خواهد آمد.

Rockstar این خبر را در پاورقی بیانیه خود در اعلام جزئیات نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 تایید کرد. در پایان این بیانیه اعلام شده است که اکشن جهان آزاد تحسین شده این شرکت در ماه نوامبر بعنوان یکی از بازی‌های زمان عرضه Google Stadia بر روی این پلتفرم در دسترس قرار خواهد گرفت. جزئیات این نسخه هنوز اعلام نشده است.

اخیرا مشخص شد که Rockstar بر روی عناوین معرفی نشده‌ای برای پلتفرم Stadia کار می‌کند اما جزئیاتی از این بازی‌ها در دسترس نبود. البته از Red Dead Redemption 2 بعنوان یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های عرضه بر روی این پلتفرم یاد می‌شد اما هنوز خبری از نسخه PC نبود و برخی احتمال می‌دادند که این بازی در نهایت از طریق پلتفرم گیمینگ ابری Google در دسترس PC گیمرها قرار گیرد. اما این عنوان سرانجام برای هر دو پلتفرم تایید شد تا عموم گیمرها فرصت تجربه آن را پیدا کنند.

هنوز تاریخ عرضه دقیق Stadia اعلام نشده است اما قطعا Google طی هفته‌های آینده جزئیات این پلتفرم گیمینگ خود را اعلام خواهد کرد.