Menu

فوری: Red Dead Redemption 2 سرانجام از سوی Rockstar برای پلتفرم PC تایید شد

بعد از شایعه‌ها و گزارش‌های فراوان سرانجام شرکت Rockstar Games دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای سورپرایز کننده عرضه عنوان تحسین شده Red Dead Redemption 2 بر روی پلتفرم PC را تایید کرد. این بازی زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت به PC خواهد آمد.

به گزارش پردیس گیم، Red Dead Redemption 2 در تاریخ پنجم نوامبر 2019 (سه شنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۸) از طریق نرم افزار اختصاصی ROCKSTAR و Epic Games Store برای پلتفرم PC در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه Steam این بازی نیز یک ماه بعد یعنی در دسامبر 2019 عرضه خواهد شد. Rockstar اخیرا لانچر اختصاصی خود بر روی PC را بروزرسانی کرد و احتمالا هدف این شرکت از این اقدام، آماده کردن بازیکنان برای تجربه آخرین ساختشان بوده است.

بیانیه Rockstar Games در اعلام این خبر: "امروز مفتخریم که اعلام کنیم عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ پنجم نوامبر همراه با باندل‌های ویژه‌ای که از نهم اکتبر (چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸) برای پیش خرید بر روی Rockstar Games Launcher در دسترس قرار خواهند گرفت، به PC خواهد آمد."

PC گیمرها همانند عرضه قبلی Rockstar Games بر روی PC یعنی عنوان GTA V، اینبار نیز نسخه ارتقا یافته جدیدترین ساخته این شرکت را تجربه خواهند کرد.

ادامه بیانیه Rockstar Games در توضیح ویژگی‌های نسخه PC این بازی: "اولین قسمت از سری Red Dead Redemption که بر روی PC عرضه می‌شود یعنی Red Dead Redemption 2 با هدف افزایش هر چه بیشتر حس غوطه‌وری بازیکنان در دنیای آن، با بهبودهای تکنیکی و گرافیکی ویژه و ماموریت‌های Bounty Hunting جدید به این پلتفرم خواهد آمد."

افرادی که از تاریخ نهم تا بیست و دوم اکتبر این بازی را از طریق Rockstar Games Launcher پیش خرید کنند، از میان عناوین زیر می‌توانند دو بازی را به انتخاب خود به صورت رایگان دریافت کنند.

• Grand Theft Auto III
• Grand Theft Auto: Vice City
• Grand Theft Auto: San Andreas
• Bully: Scholarship Edition
• L.A. Noire: The Complete Edition
• Max Payne 3: The Complete Edition

فوری: Red Dead Redemption 2 سرانجام از سوی Rockstar برای پلتفرم PC تایید شد