Menu

هارلی کویین برای بازی Mortal Kombat 11 به عنوان یک اسکین تایید شد

Cassie Cage یکی از بهترین و در دسترس‌ترین شخصیت‌های حاضر در Mortal Kombat 11 است اما متاسفانه اسکین‌های او در بازی بسیار ضعیف هستند البته افتضاح هم نیستند ولی در مقایسه با سایر شخصیت‌ها ضعف دارند. حال قرار است با آمدن اسکین جدید Cassie Cage که ظاهر یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های DC را با خود به‌همراه دارد، این موضوع تغییر کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، در توئیتر رسمی Mortal Kombat آمده: "یک حقیقت جالب: Cassie برای Birds of Prey تست بازیگری داد. متاسفانه او مهارت‌های بازیگری پدر خود را به ارث برده است." در کنار آن همچنین یک ویدیوی کوتاه هم از این اسکین و شخصیت جدید ترمیناتور به اشتراک گذاشته شد که می‌توانید در این بخش آن را ببینید.

این ویدیو بسیار کوتاه است و یکی از Introهای Cassie Cage با ترمیناتور را نشان می‌دهد. این Intro اشاراتی به گروه راک Guns n’ Roses دارد که به ترمیناتور مرتبط هستند. هنگامی که ترمیناتور به سمت Cassie می‌آید، Cassie می‌گوید: "چی شد؟ رز نیاوردی؟" ترمیناتور پاسخ می‌دهد: "فقط اسلحه" و Cassie هم در پاسخ مجدد می‌گوید: "به جنگل خوش اومدی."

گفته شد این اسکین جدید از Cassie Cage در Mortal Kombat 11 به‌همراه ترمیناتور در 16 مهر به بازی اضافه می‌شود. کسانی که Kombat Pack را خریداری کرده باشند، در 16 مهر دسترسی زودهنگام به شخصیت ترمیناتور خواهند داشت.

اسکین هارلی کویین برای Cassie Cage به‌نظر بسیار متناسب باشد. نه فقط به‌خاطر شخصیت Cassie، بلکه به علت اینکه جوکر هم قرار است تا اوایل سال 2020 به بازی اضافه شود.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintedo Switch در دسترس است. همچنین تایید شده که این عنوان برای Stadia هم عرضه خواهد شد.