Menu

تریلر گیم‌پلی ترمیناتور در Mortal Kombat 11 منتشر شد

ترمیناتور اولین شخصیت مهمانی خواهد بود که به Mortal Kombat 11 اضافه می‌شود. ما پیش از این می‌دانستیم که چهره او در بازی براساس آرنولد شوارتزنگر است اما صداپیشگی آن را شخص دیگری بر عهده دارد. به گزارش پردیس گیم، حال با انتشار یک تریلر می‌توانیم نگاهی به حرکات این شخصیت در بازی بیندازیم.

ترمیناتور در بازی مثل فیلم خود حرکت می‌کند – با دقت و مانند یک تانک. او بیشتر سبک مبارزات تن به تن و نزدیک را در پیش می‌گیرد و اسلحه‌های خود را با سبک مبارزه خود ترکیب می‌کند. به‌نظر می‌رسد این شخصیت توانایی بلاک کردن ضربات هوایی دشمنان را داشته و با قابلیت تلپورت هم می‌تواند از پشت به آن‌ها حمله‌ور شود.

در این تریلر همچنین حالت رباتی شکل ترمیناتور هم نشان داده می‌شود. مطمئن نیستیم شرایط انجام این کار چیست اما ترمیناتور می‌تواند بدون بلاک کردن، ضربات را دفع کند. صد البته که نگاهی به Fatal Blow و Fatality او هم انداختیم که بهتر است آن‌ها را خودتان ببینید.

ترمیناتور در روز 16 مهر به عنوان اولین شخصیت مهمان به بازی اضافه خواهد شد. سایر شخصیت‌های مهمان شامل جوکر و Spawn می‌شود. همچنین Sindel که شخصیت قدیمی این سری است هم به عنوان DLC به بازی می‌آید. تمام شخصیت‌های نامبرده تا اوایل سال 2020 در بازی در دسترس قرار می‌گیرند.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch در دسترس قرار دارد و برای Stadia هم منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید به تماشای این تریلر گیم‌پلی بیندازید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه