Menu

شایعه: Elden Ring در آپریل سال 2020 منتشر خواهد شد + اطلاعاتی جذاب از مکانیک‌ها و مبارزات بازی

به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که ادعا دارد عنوان Elden Ring، بازی جدید و اکشنِ نقش‌آفرینیِ استودیو From Software که با همکاری نویسنده کتاب‌های نغمه آتش و یخ یعنی "جورج آر آر مارتین" در دست توسعه است، در آپریل سال 2020 (فروردین و اردیبهشت 1399) روانه بازار خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، ساعاتی پیش یکی از کاربران Reddit به نام ExHanzo اعلام کرد که این بازی در آپریل سال 2020 منتشر خواهد شد و در رویداد The Game Awards امسال در ماه دسامبر نیز اولین تریلر از گیم‌پلی بازی به نمایش در خواهد آمد.

ExHanzo هم‌چنین اطلاعاتی جذاب و هیجان‌انگیز از سیستم مبارزات و مکانیک‌های گیم‌پلی Elden Ring به اشتراک گذاشت که با توجه به آن‌ها به نظر می‌رسد با ترکیبی از سریِ Dark Souls و Sekiro: Shadows Die Twice روبرو خواهیم بود. هم‌چنین به نظر می‌رسد گشت‌وگذار در محیط و کشف نکته‌های مختلف نیز با الهاماتی از سری Zelda در این بازی پیاده‌سازی شده است.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشرشده را مشاهده نمایید.

  • بیشتر مبارزات بازی براساس و پایه سیستم سریِ Dark Souls ساخته شده است.
  • قدرت‌هایی که با کشتن باس‌ها به دست می‌آورید، همانند قابلیت prosthetic در Sekiro با کمبوها ترکیب خواهد شد ولی این بار محدود نبوده و می‌توانید در تمامی اسلحه‌ها از آن استفاده کنید.
  • برخی از آن‌ها را می‌توان همانند سری Zelda در دنیای بازی استفاده کرد تا دسترسی به محیط‌ها و راه‌هایی جدید باز شود.
  • نوار FP بخشی از مکانیک جدید سوختن (Burn) خواهد بود. استفاده از قدرت‌ها سببِ سوختن بازوهای شما شده و در صورت به اتمام رسیدنِ آن، بازوهای شما تبدیل به خاکستر خواهد شد. اگر دست‌ها و بازو‌های شما تا حدی خاص سوخته باشند، امکان قطع‌شدن آن‌ها توسط دشمنان نیز وجود دارد. اگر چنین اتفاقی برای‌تان رخ دهد، می‌توانید از بازوهای مکانیکی استفاده کنید ولی قدرت و کارایی بازوهای اصلی را نخواهند داشت.
  • امکان استفاده از برخی اعضای بدن دشمنان به عنوان جایگزین برای بازو‌های‌تان وجود دارد؛ البته بیشتر این اعضا در طول مبارزه یا نابودشده و یا خواهند سوخت ولی اگر به خوبی بگردید،‌ می‌توانید جایگزین‌هایی خوب پیدا کنید؛ علاوه بر استفاده شخصی، امکان فروختن این اعضا به Covenantها نیز وجود دارد.
  • استراحت در محراب‌هایی خاص با نام Altar سبب سالم‌شدن و رشد دوباره دست‌ها و بازو‌های بازیکن می‌شود.
  • کشتن به صورت مخفیانه کمی از آسیب واردشده به واسطه سوختن را جبران می‌کند.
  • مهارت‌های خاصِ بازی شامل چیزهایی نظیرِ نشستن، شناکردن، شیرجه‌زدن، جاخالی‌دادن، ترکیب‌کردن گیاه‌ها، جادوگری، دفاع و بازگرداندنِ حملات، بالارفتن از محیط، پنهان‌شدن در محیط، ایمان، زره قوی‌تر، پرش بیشتر، آگاهی از اطراف و دانش می‌شود.
  • درخت‌های مهارت بازی مسیرها و قابلیت‌های متفاوتی خواهند داشت.
  • مهارت‌های شما به کلاسی که در ابتدای بازی انتخاب می‌کنید، بستگی خواهند داشت.
  • دستورها و توانایی‌هایی خاص با استفاده از "دست (Hand)" بازیکن قابل اجرا هستند که برای استفاده از آن‌ها باید اسلحه خود را کنار بگذارید.
  • می‌توانید اشیایِ مختلف را گرفته، صخره‌ها را هل داده و یا در پشت دیوارها پنهان شوید.

از آن‌ جایی که تمامیِ این اطلاعات از طرف یک منبع ناشناس منتشرشده، بهتر است که به چشم شایعه به آن‌ها نگاه کرده و حضورشان در بازی را قطعی ندانید. اگرچه با توجه به اینکه کاربر ExHanzo پیش از این خبر همکاری "جورج آر آر مارتین" با From Software را اعلام کرده بود، می‌توان احتمال داد که این گفته‌های وی نیز کاملا بی‌اعتبار نباشند.

بازی Elden Ring در تاریخی نامعلوم برروی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.