Menu

گزارش: از میان آثار Telltale Games تنها Minecraft و فصل اول The Walking Dead سودآور بوده‌اند؛ عملکرد افتضاح Batman در فروش

همان‌طور که می‌دانید چندی پیش خبر منحل شدن استودیو Telltale Games منتشر شد که برای طرفداران عناوین داستان‌محور خبر بسیار بدی بود. احتمالا در آینده شاهد ادامه The Wolf Among Us، Batman و … نخواهیم بود اما چه چیزی باعث شد شاهد سقوط این استودیو باشیم؟

از طرف دیگر شرکت Telltale Games در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که به غیر از هسته اصلی تیم سازنده که شامل 25 نفر می‌شود، بقیه کارکنان اخراج شده‌اند و آن 25 نفر هم برای وعده‌های اخیر استودیو Telltale Games در شرکت حضور دارند.

برخی عقیده دارند که 25 نفر باقی مانده بر روی فصل آخر The Walking Dead کار می‌کنند که ماه پیش شروع شد. اگرچه گزارشات حاکی از آن است که این تیم 25 نفری Minecraft: Story Mode را در کنار Netflix توسعه می‌دهند و فصل آخر The Walking Dead هم لغو شده است. به شکلی می‌توان به درستی این خبر پی برد چرا که چندی پیش Netflix اعلام کرد که بسته شدن Telltale Games بر روی Minecraft: Story Mode تاثیری نخواهد گذاشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، با توجه به اعلانات "جو پارلاک" از Forbes، استودیو Telltale Games تنها از فصل اول The Walking Dead و Minecraft: Story Mode سود کرده و سایر پروژه‌های شرکت سودآوری آنچنانی نداشته‌اند و از طرف دیگر سری Batman یک اشتباه محض و یکی از عوامل ورشکستگی این استودیو می‌باشد:

"با توجه به منبع، بزرگ‌ترین اشتباه Telltale Games بازی سریالی Batman بود که یک فاجعه بازاریابی و تبلیغاتی برای آن‌ها به شما می‌رود."

"اگر بخواهم دقیق‌تر بگویم تمامی پروژه‌های بین The Walking Dead: First Season و Minecraft: Story Mode شکست‌های سخت متوالی بودند. Wolf ،Borderlands ،Game of Thrones همگی شکست خوردند. "

مثل همیشه گزارشات را نمی‌توان بیانیه رسمی در نظر گرفت چرا که Telltale Games دلیل منحل شدن استودیو را با جزئیات توضیح نداده است.

نظر شما در این باره چیست؟