Menu

یکی از شخصیت‌های مهم و اصلی Breaking Bad که در سریال مرده بود، در فیلم El Camino بازخواهد گشت

هشدار: محتوای این خبر داستان سریال Breaking Bad را لو می‌دهد؛ در این صورت اگر نمی‌خواهید داستان این سریال برای‌تان لو برود، بهتر است از این خبر خارج شوید.

همان‌طور که شنیده‌اید فیلم جدید Breaking Bad با نام El Camino شامل تقریبا 10 شخصیت آشنا خواهد شد. داستان فیلم برروی اینکه پس از سریال چه اتفاقی برای "جسی پینکمن" (آرون پائول) افتاده تمرکز داشته ولی شاهد بازگشت کدام‌یک از دیگر شخصیت‌ها نیز خواهیم بود؟ خب اکنون می‌توانیم یکی دیگر را به قطعیت به این لیست اضافه کنیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، به تازگی بازیگر شخصیت "مایک ارمنتراوت" یعنی "جاناتان بنکس" در مصاحبه‌ای با ET Canada گفته که وی نیز در El Camino حضور خواهد داشت: "بله؛ زمانی که آن‌ها چنین خبری را به من دادند واقعا جا خوردم. ولی خب چرا که نه؟ "

مردم نیز در فضای مجازی حدس می‌زنند که 2 شخصیت حاضر در تصویر پایین "جسی" و "مایک" هستند.

اگر به یاد داشته باشید شخصیت "والتر وایت" با بازی "بریان کرنستون" شخصیت "مایک" را در اپیزود پنجم از فصل آخر Breaking Bad به قتل رساند. از همین رو طرفداران برای‌شان سوال شده که وی چگونه در El Camino حضور خواهد داشت. یکی از احتمالات ممکن این است که وی را در یکی از صحنه‌های "فلش‌بک" ببینیم.

از شخصیت‌هایی که بازگشت آن‌ها در El Camino تایید شده، افرادی نظیر "اسکینی پیت"، "بدجر"، "جو" و مسلما "جسی پینکمن" است.

چندی پیش شایعه‌ای منتشرشده بود که ادعا داشت شخصیت‌های پیشِ‌رو باخواهند گشت: مایک، اسکینی پیت، بدجر، اِد، خانم پینکمن، کِن و جین. در این شایعه ذکر شده بود که "برایان کرانستون" نیز برای ایفای نقش نمادین و محبوب خود نیز دوباره جلوی دوربین حاضر خواهد شد.

براساس این شایعه، یکی از این شخصیت‌ها فردیست که جهت جذب‌نشدن توجه‌ها به وی، با جت شخصی بر سر صحنه‌ی فیلم‌برداری حاضر می‌شده است. اگر نیاز به بازگشت "والتر وایت" بوده باشد، مطمئنا ارزش انتقال با جت را جهت اینکه حضورش مخفی بماند،‌ داشته است.

فیلم El Camino در تاریخ جمعه 19 مهر از طریق سرویس استریم Netflix و برخی سینما‌های منتخب در دسترس خواهد بود.