Menu

بانجی تا سال 2025 یک بازی جدید به غیر از Destiny منتشر خواهد کرد

با توجه به عرضه اگسترش‌دهنده Shadowkeep برای Destiny 2 و از حالا پشتیبانی چندین ساله برای آن برنامه‌ریزی شده، واضح است که Destiny ستون اصلی برنامه‌های بانجی برای پیشرفت است. با این حال، به‌نظر می‌رسد بلند پروازی‌های بانجی فقط محدود به Destiny نیست — آن‌ها قصد عرضه یک آی‌پی کاملا جدید دیگر را تا چند سال آینده دارند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، پیتر پارسانز به عنوان مدیر عامل بانجی، در مصاحبه‌ای با IGN، راجع به برنامه‌های خودشان برای تبدیل شدن به "یکی از بهترین شرکت‌های سرگرمی" تا سال 2025 صحبت کرد و بخشی از نقشه‌های آن‌ها نه تنها مربوط به تعریف دوباره Destiny 2 می‌شود، بلکه ساخت آی‌پی‌های کاملا جدید هم هم در برنامه‌های آن‌هاست:

"بنابراین ما تا سال 2025 مسیر مشخصی داریم تا مطمئن شویم Destiny را دگرگون ساخته‌ایم و چندین آی‌پی دیگر را در بازار داریم. ما باید گروه نشر خود را ایجاد کنیم اما تبدیل شدن به یک شرکت با چندین فرانچایز مختلف، بخشی از چشم‌انداز ماست."

پارسانز جزئیات خاصی درباره فرانچایزهای جدید به اشتراک نگذاشت اما به‌نظر می‌رسد این شرکت فعلا قصد دارد از Destiny خارج شده و تنوع ایجاد کند. بانجی در سال 2018 از غول اینترنت چینی یعنی NetEase مبلغ 100 میلیون دلار دریافت کرد که بخشی از آن می‌تواند در شکل‌گیری یک یا دو تیم جدید در بانجی کمک برساند.

در عین حال بانجی به اعمال تغییرات جدید در Destiny ادامه می‌دهد. این شرکت اخیرا یک نسخه رایگان از بازی به نام New Light را منتشر کرد و گسترش‌دهنده Shadowkeep هم تا فردا در دسترس قرار می‌گیرد.