Menu

شایعات بازسازی Demon’s Souls برای PS4 باری دیگر قوت گرفتند

گمانه‌زنی و شایعات درباره بازسازی یا Remaster بازی Demon's Souls برای PS4 جان تازه‌ای به خود گرفتند و بسیاری هم معتقدند استودیوی Bluepoint Games در چند سال اخیر مشغول کار روی آن بوده است. تعداد این شایعات به حدی زیاد شده که مردم کم و بیش فهمیده‌اند که بازسازی Demon's Souls حتمی است، حتی با این وجود که خبر رسمی درباره آن منتشر نشده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، کالین موریارتی به عنوان ادیتور سابق سایت IGN که در گذشته ثابت شده به اطلاعات خصوصی سونی دسترسی دارد، به‌تازگی راجع به قسمت جدید State of Play در پادکست Sacred Symbols صحبت کرده و به بازسازی Demon's Souls اشاره داشته و گفت او مطمئن بود این‌بار باید از آن رونمایی می‌شد:

"من فکر می‌کردم یک بازی خاص دیگر که در واقع یک بازسازی برای کنسول PS4 بود، امروز باید معرفی می‌شد اما چنین اتفاقی نیفتاد. نمی‌دانم برای آن منتظر چه چیزی هستند. بگذارید فعلا بگوییم در این بازی ارواح هنوز می‌سوزند."

با توجه به اینکه نسل جاری به اواخر عمر خود نزدیک است و کنسول‌های جدید تا سال آینده منتشر می‌شوند، ما فکر می‌کنیم برای سونی دیر شده که بخواهد از این بازسازی رونمایی کند. امیدواریم که به‌زودی سونی از این بازسازی جدید پرده بردارد البته جمله "ارواح هنوز می‌سوزند" اشاره واضحی به سری ُSouls دارد.