Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا: FIFA 20 با اختلاف بزرگ‌ترین عرضه فیزیکی سال 2019 را داشته است

به تازگی لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته در بریتانیا اعلام شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی FIFA 20 توانسته با اختلاف در صدر قرار بگیرد. هم‌چنین طبق اخبار اعلام شده توسط وبسایت GameIndustry، این بازی تاکنون بزرگ‌ترین عرضه‌ی فیزیکی سال 2019 را داشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، با این وجود فروش فیزیکی FIFA 20 نسبت به FIFA 19 با افتی 7 درصدی همراه بوده است. در جزئیات فروش نیز ذکر شده فروش بازی با اینکه برروی PlayStation 4 نزدیک به 61 درصد بوده، نسبت به فروش FIFA 19 برروی این کنسول کاهش داشته؛ اگر چه فروش نسخه‌های Xbox One و Nintendo Switch کمی افزایش داشته است.

نسخه Xbox One بازی FIFA 20 نزدیک به 38 درصد از فروش هفته گذشته بازی را شامل شده و سهم Nintendo Switch نیز از این فروش تنها یک درصد بوده است. البته نسخه Switch بازی سبک‌تر بوده و بسیاری از ویژگی‌های اصلی و نسخه‌های Xbox One و PS4 بازی نیز در آن در دسترس نیستند. شایان ذکر است فروش نسخه PC بازی در این آمار محاسبه نشده چرا که گزارش تنها در مورد فروش فیزیکی بازی‌ها منتشر شده است.

اما پس از این بازی و در رتبه دوم، انحصاری جدید Switch یعنی The Legend of Zelda: Link’s Awakening قرار دارد و پس از آن نیز صدرنشین هفته‌ گذشته یعنی Borderlands 3 در جایگاه سوم قرار گرفته است. بازی انحصاری Microsoft یعنی Gears 5 نیز علیرغم عرضه برروی سرویس Game Pass هم‌چنان فروش قابل قبولی داشته و این هفته در رده چهارم جای گرفته است.

در آخر شایان ذکر است که از میان بازی‌های جدید هفته گذشته تنها FIFA 20 توانسته در میان 10 بازی برتر قرار بگیرد و دیگر عناوین جدید نظیر Code Vein و The Surge 2 به ترتیب رتبه‌های 11 و 35 را از آنِ خود کرده‌اند.

در زیر می‌توانید لیست 10 بازی پروفرش هفته گذشته را مشاهده نمایید. همان‌طور که بالاتر ذکر شده این لیست تنها فروش فیزیکی بازی‌ها را مدنظر قرار داده پس نمی‌توان به چشم آمار کلیِ فروش بازی‌ها در بریتانیا به آن نگاه کرد.

  1. FIFA 20
  2. The Legend of Zelda: Link's Awakening
  3. Borderlands 3
  4. Gears 5
  5. Crash Team Racing Nitro-Fueled
  6. The Division 2
  7. Sea of Thieves
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Minecraft: Xbox Edition
  10. Forza Horizon 3

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.