Menu

هیدئو کوجیما با نمایشی کوتاه و هیجان‌انگیز از 2 شخصیت جدید بازی Death Stranding رونمایی کرد + تصاویر هنری جدید

در طول پنل PlayStation در Tokyo Game Show، "هیدئو کوجیما" با انتشار ویدئویی از 2 شخصیت جدید بازی Death Stranding رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم، اولین شخصیت توسط "تامی ارل جنکینز" (Tommie Earl Jenkins) بازی شده و در ژاپن توسط صداپیشه سالید‌اسنیک یعنی "آکیو اوتسوکا" صداگذاری خواهد شد. او رئیس سم بوده و نامش نیز هنوز مشخص نیست. دلیل اینکه چرا ماسک می‌‌زند نیز در آینده مشخص خواهد شد.

دومین شخصیت جدید نیز که با عبارت "مردی با تقاب طلایی" از او یاد می‌شود، توسط صداپیشه معروف صنعت بازی یعنی "تروی بیکر" ایفا خواهد شد. این شخصیت با نمایشی کوتاه برروی PS4 مغرفی شد.

وی قیافه‌ای شیطانی دارد ولی مشخص نیست که آیا اهدافش هم شیطانی و پلید است یا نه. شاید او نیز از کارمندان همان شرکتی که "سم" برای‌شان کار می‌کند باشد. در آخر "کوجیما" اشاره کرد که در زیر این نقاب طلایی، ‌او نقابی دیگری هم به چهره دارد.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

هم‌چنین چندین تصویر هنری جدید از شخصیت‌های بازی منتشر شده که در زیر شاهد آن‌ها هستید.

در آخر "کوجیما" اشاره کرد که Death Stranding دقیقا در همان سالی که فیلم Akira در آن جریان دارد عرضه خواهد شد. با توجه به این جمله یعنی بازی در سال 2019 عرضه خواهد شد و حداکثر 15 ماه تا تجربه جدید‌ترین اثر "کوجیما" فاصله داریم.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.