Menu

Grand Theft Auto III در استرالیا رده‌بندی سنی جدیدی را دریافت کرد: نسخه Switch در راه است؟

نظام رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا نسخه جدیدی از عنوان کلاسیک Grand Theft Auto III را رده‌بندی سنی کرد. جای تعجب ندارد که این نسخه از GTA III نیز رده‌سنی "محدود به بزرگسالان +18" را دریافت کرده است، اما سوال اینجاست که چه دلیلی دارد که این بازی بار دیگر رده‌بندی سنی شود؟ GTA III سال‌هاست که بر روی PS4 در دسترس قرار دارد بنابراین احتمال می‌رود که پلتفرم مقصد نسخه جدید این بازی، Switch یا حتی Xbox One باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، با وجود اینکه عرضه Grand Theft Auto III بر روی کنسول Switch محتمل‌ترین حدس است اما نمی‌توان خیلی بر روی این احتمال حساب کرد. GTA III در استرالیا تاریخچه پر فراز و نشیبی داشته است. مدت کوتاهی پس از عرضه در سال 2001، این بازی به دلیل محتوای مناسب برای بزرگسالان، در استرالیا ممنوع شد. مدتی بعد این ساخته Rockstar Games به صورت اصلاح شده و با محتوای "بزرگسال کمتر" با دریافت رده سنی +15، در این منطقه عرضه شد. نسخه اخیرا رده‌بندی سنی شده ممکن است به معنای عرضه بدون سانسور این بازی در استرالیا باشد. این خبر ممکن است برای ساکنین این کشور، هیجان انگیز باشد اما قطعا افرادی که خواهان تجربه آن بر روی Switch هستند را ناامید خواهد کرد.

پیش از عرضه GTA III در سال Grand Theft Auto ،2001 توانسته بود خود را بعنوان یک سری بازی جذاب به بازیکنان معرفی کند اما هنوز به نمادی از این صنعت تبدیل نشده بود. با عرضه GTA III، این بازی به یک نقطه عطف در سری بازی محبوب Rockstar و حتی صنعت بازی تبدیل شد.