Menu

جدیدترین آمار از فروش کلی مهم‌ترین سری بازی‌های Assassin’s Creed :Ubisoft با اختلاف در صدر

Assassin’s Creed یکی از پرفروش‌ترین سری بازی‌های تاریخ است و بیش از یک دهه است که با انتشار نسخه‌های مختلف صدر جدول‌ پرفروش‌ترین بازی‌ها در مناطق مختلف جهان را به تصاحب خود در می‌آورد و Ubisoft نیز همچنان با قدرت به سرمایه‌گذاری بر روی این سری ادامه می‌دهد. در اوایل سال جاری میلادی یک بسته مطبوعاتی منتشر شد که تایید می‌کرد فروش کلی این فرنچایز از مرز 140 میلیون نسخه عبور کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، این بسته مطبوعاتی که امروز توسط تحلیلگر وبسایت Niko Partners آقای دنیل احمد منتشر شد، Assassin’s Creed را در جایگاه پرفروش‌ترین بازی Ubisoft نشان می‌دهد. این مجموعه بازی تاکنون بیش از 140 میلیون نسخه فروش داشته و 95 میلیون بازیکن منحصر به فرد آنرا تجربه کرده‌اند. این آمار، Assassin’s Creed را بالاتر از نام‌هایی چون Far Cry، که از زمان عرضه دومین نسخه تاکنون بیش از 50 میلیون نسخه فروش داشته، و Splinter Cell، با فروش بیش از 30 میلیون نسخه‌ای از زمان عرضه اولین نسخه تاکنون، قرار داده است.

مسلما، آمار فروش کلی سری Assassin’s Creed حاصل فروش بیش از 20 بازی است اما با این وجود، رقم بسیار چشمگیری است خصوصا با در نظر گرفتن این واقعیت که فروش بازی در سال‌های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است. شرکت Ubisoft در سال 2016 فروش کلی این سری را 100 میلیون نسخه اعلام کرد، این یعنی در یک بازه سه ساله، این سری بازی بیشتر از بسیاری از فرنچایزهای مطرح Ubisoft فروش داشته است.

البته، دو عرضه اخیر این سری در افزایش آمار فروش کلی آن نقش قابل توجهی را ایفا کرده‌اند. بر اساس آمار رسمی، فروش Assassin's Creed: Origins در ده روز ابتدایی عرضه دوبرابر بیشتر از فروش Syndicate در مدت زمان مشابه بوده و Assassin's Creed Odyssey حتی عملکردی بهتر داشته است. درصد بالایی از فروش 40 میلیون نسخه‌ای Assassin's Creed در سه سال گذشته به لطف همین دو بازی حاصل شده است و دیگر عناوین (مانند Assassin's Creed Syndicate) نقش کمتری در این دستاورد داشته‌اند.

این آمار در آینده نه چندان دور، افزایش پیدا خواهد کرد. عنوانی که برای عرضه در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده، که بر اساس گزارش‌ها در اسکاندیناویِ تحت سلطه وایکینگ‌ها تفاق خواهد افتاد، به افزایش فروش کلی این سری کمک خواهد کرد.

در ادامه جدیدترین آمار فروش سری بازی‌های شرکت Ubisoft را مشاهده می‌کنید:

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/09/1t9r_efd10i8xyauhaqm.jpg

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/09/t7nj_efd2hrgx4aus-7v.jpg