Menu

تجربه Dying Light 2 صد ساعت به طول خواهد انجامید اما می‌توانید طی 15 ساعت آنرا به سرانجام رسانید؛ تنها 20 درصد تجربه بازی بین همه بازیکنان مشترک خواهد بود

به نظر می‌رسد که بازیکنان در Dying Light 2 کارهای زیادی برای انجام دادن خواهند داشت. توسعه‌دهنده این اکشن ماجراجویی یعنی استودیو Techland چندی پیش اعلام کرد که "بازی چهار برابر بزرگ‌تر" از عنوان قبلی خود خواهد بود و با انتشار بسته‌های الحاقی متنوع، تا چهار سال پس از عرضه از Dying Light 2 پشتیبانی خواهد کرد. حال، جزئیات جدیدی از مدت زمان گیم‌پلی این بازی مورد انتظار منتشر شده که تایید می‌کند بازی بیش از 100 ساعت محتوا داشته اما بازیکنان می‌توانند داستان اصلی آنرا طی 15 تا 20 ساعت به اتمام رسانند.

از طراح ارشد Dying Light 2 آقای تایمون اسمکتالا در مصاحبه با وبسایت Prankster 101 پرسیده شد که آیا Dying Light 2 را می‌توان طی 15 ساعت به سرانجام رساند، و این طراح ارشد نیز در پاسخ این مسئله را تایید و اعلام کرد که بخش داستانی را می‌توان طی 15 تا 20 ساعت تکمیل کرد. البته او در ادامه توضیحات بیشتری در این رابطه نیز ارائه داد: "اندازه‌گیری مدت زمان گیم‌پلی یک بازی جهان آزاد بسیار سخت است چرا که مدت زمان گیم‌پلی در این دست بازی‌ها به شدت به سبک بازی بازیکن و اتفاق‌هایی که طی انجام ماموریت‌ها از بین نقطه A تا B رخ می‌دهد، بستگی دارد."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، اسمکتالا در ادامه از وجود موارد اضطراری گفت و اینکه این فاکتورها چطور مدت زمان گیم‌پلی بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهند: "در جریان تحربه بازی، اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که شما مجبور هستید به آنها واکنش نشان دهید. اما 15 تا 20 ساعتی که اشاره کردم، شامل این موارد نمی‌شود و تنها مربوط به داستان اصلی است چرا که کل محتوای بازی، به جرات می‌توانم بگویم که شامل بیش از 100 ساعت گیم‌پلی است."

به نظر می‌رسد که بازیکنان در صورتی که خودشان مایل باشند، می‌توانند تجربه پسا آخرالزمانی Dying Light 2 را با سرعت خیلی زیادی به سرانجام رسانند اما در مقابل اگر خواهان تجربه همه محتوای بازی باشند نیز، این جهان آزاد تجربه‌ای بسیار طولانی‌تر و بیش از 100 ساعته را برایشان به ارمغان خواهد آورد.

به نکته دیگری که باید اشاره کرد که این است که احتمال دارد شما بخواهید بازی را بیش از یک بار به اتمام رسانید. اسمکتالا چندی پیش در این رابطه گفت بازیکنان در تجربه اول تنها 50 درصد Dying Light 2 را خواهند دید و دلیل هم این است که Dying Light 2 انتخاب‌های مختلفی را پیشِ‌روی بازیکنان قرار می‌دهد و هر کدام عواقب متفاوتی را در پی خواهند داشت.

تایمون اسمکتالا در مصاحبه با وبسایت Prankster 101 توضیحات بیشتری را در این رابطه ارائه داد: "این فقط داستان نیست که چند شاخه است و در نتیجه پایان‌های متفاوتی را برای شما رقم می‌زند، بلکه این مسئله در مورد اتفاق‌هایی که در اطراف شما رخ می‌دهد و چیزهایی که می‌بینید و با آنها تعامل برقرار می‌کنید نیز صادق است." به گفته اسمکتالا، تیم سازنده انتظار دارد که بازیکنان از تنها 20 درصد کل گیم‌پلی و عناصر تعاملی بازی تجربه مشترکی داشته باشند و 80 درصد مابقی به انتخاب‌های شما وابسته است."

Dying Light 2 بهار 2020 برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.