Menu

با شایعاتی جدید در رابطه با مپ و شخصیت اصلی Grand Theft Auto 6 همراه باشید

از زمانی که Rockstar Games بازی Red Dead Redemption 2 را عرضه کرد، شایعات فراوانی در رابطه با پروژه‌ی بعدی این استودیو در فضای مجازی پخش شده است. بسیاری از این شایعات با نام "لیک" وارد اینترنت شده و اکثر آن‌ها هم فیک می‌باشند درست مانند لیک‌های فراوان Bully 2 که در نهایت فیک بودند. اما تاکنون در صنعت بارها شاهد اطلاعات درست از چنین لیک‌هایی بودیم بنابراین نمی‌توان بطور کامل از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، طبق پست جدیدی در Reddit، بازی Grand Theft Auto 6 سال بعد رونمایی خواهد شد و شامل دو شهر San Fierro و Las Venturas می‌شود که چهار برابر GTA V خواهد بود. این مپ شامل مناطقی معروف مثل Area 51، Hoover Dam و همچنین شامل شهر‌بازی، باغ وحش و بازارهای مختلف اجناس دست دوم می‌شود. همجنین طبق صحبت‌های این شخص، GTA 6 تمرکز بیشتری برروی محیط‌های داخلی داشته و به بازیکنان اجازه می‌دهد وارد ساختمان‌های مختلفی مثل پلیس، رستوران‌ها و دیگر ساختمان‌ها بشوند.

همینطور بنظر می‌آید GTA 6 دو شخصیت اصلی خواهد داشت که شامل اولین شخصیت اصلی مونث تاریخ GTA خواهد بود. شخصیت دیگر نیز مانند نسخه‌‌های قبل مذکر خواهد بود.

در رابطه با گیم‌پلی نیز او اشاره کرد که دو نوع فروشگاه سلاح مختلف در بازی وجود خواهد داشت، رخدادهای تصادفی بسیار پیچیده‌تری نسبت به GTA V خواهیم دید، Heistها برمی‌گردند و همچنین قادر خواهید بود مانند Vice City به خرید ملک بپردازید. مینی‌گیم‌های همیشگی مانند شکار، بولینگ، قمار و بیشتر نیز در بازی حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است که این‌ها توسط Rockstar تایید نشده و فعلا در حد شایعه می‌باشند. باید منتظر ماند و دید Rockstar چه زمانی قصد دارد GTA 6 را معرفی و عرضه کند.

در پایان نظر خود را در رابطه با این خبر به اشتراک بگذارید.