Menu

مراحل ساخت بازی انحصاری Death Stranding به پایان رسید

بدون شک Death Stranding مهم‌ترین و بزرگترین بازی انحصاری فصل پاییز می‌باشد. حال به گزارش پردیس‌گیم، در فاصله‌ی 40 روز مانده به انتشار این عنوان، به صورت رسمی اعلام شد که مراحل ساخت آن به پایان رسیده و به اصطلاح گلد شده است. استودیوی سازنده یعنی Kojima Productions همراه با تصاویر زیر، از افرادی که در ساخت Death Stranding مشارکت داشته‌اند نیز تشکر کرده است:

"Death Stranding کامل و گلد شده است. آقای "هیدئو کوجیما"، استودیوی Kojima Productions، اعضای افراد سونی و استودیوی Guerrilla، مجموعه‌ی بازیگران؛ همگی با اشتیاق و عشق فراوان برای سرانجام رسیدن این بازی تلاش کرده‌اند. ممنون از حمایت شما، ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا برای شما یک A HIDEO KOJIMA GAME جدید به ارمغان آوریم. Death Stranding را در تاریخ 8 نوامبر تجربه کنید."

جهت مشاهده‌ی تصاویر زیر با کیفیت اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید.

"هیدئو کوجیما" بازی Death Stranding را طی 3 سال و تنها با 80 نفر ساخته ساخته است. بازیگران مشهوری چون نورمن ریدس، مدس میکلسن، لیا سایدو، لیندزی واگنر و کارگردان مشهور هالیوود گیرمو دل‌تورو در آن ایفای نقش کرده‌اند. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر(جمعه 17 آبان) توسط سونی بر روی PS4 منتشر می‌شود.