Menu

Infinity Ward: مد Survival تنها 1 درصد بازی است، برخی از تصمیمات فراتر از ما هستند

Infinity Ward در State of Play امسال تریلری شگفت‌انگیز از بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare منتشرکرد و همراه با آن شاهد اعلام خبری مبتنی بر انحصاری بودن مد Survival بازی برای PS4 بودیم.

انحصاری بودن این مد به ‌مدت یکسال برای PS4 باعث عصبانیت طرفداران Call of Duty شد تا اینکه Infinity Ward به صحبت‌های ایجاد شده واکنش نشان داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، "تایلر کوروساکی"، کارگردان داستانی بازی در Infinity Ward در توییتر توضیح داد که Survival Mode تنها یک درصد کل بازی است و تنها بخش کوچکی از مد Spec Ops خواهد بود. او همچنین اشاره کرد که این تصمیمات از دست آن‌ها خارج بوده و فراتر از آن‌های می‌باشد که این بدین معنی است که Activision پشت این ماجراست:

"شما قادر خواهید بود Spec Ops و تمام محتوای جدیدی که به بازی اضافه خواهیم کرد را بازی کنید. تنها چیزی که انحصاری زمانی خواهد بود Survival بوده که بخش کوچکی از Spec Ops می‌باشد.

ما هر روز تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به بازیکنان بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه دهیم. برخی تصمیمات وجود دارند که فراتر از ما بوده و ما باید از آن‌ها تبعیت کنیم. من احساسات شما را درک می‌کنم اما بیاید صادق باشیم، "نابود شدن بازی" کمی مبالغه‌‌آمیز است. Survival تنها یک درصد بازی وده و 99 درصد دیگر بطور همزمان برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. من ترجیح می‌دهم همه بطور همزمان 99 درصد محتوا را تجربه کرده تا اینکه مدتی بعد تمام 100 درصد را تجربه کنند."

همچنین ایشان اظهار کرد که هنوز اطلاعات بیشتری از بخش داستانی بازی در راه است و این در حالی است که تنها یک‌ماه تا عرضه‌ی بازی فاصله داریم.

Call of Duty: Modern Warfare در 4 آبان برای PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.