Menu

Spider-Man و God of War پرفروش‌ترین انحصاری‌های تاریخ PS4 در ایالات متحده هستند

بازی‌های فرست پارتی سونی در نسل جاری نه تنها مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفتند، بلکه فروش بسیار خوبی را هم تجربه کردند. اخیرا مت پیسکاتلا به عنوان تحلیل‌گر گروه NPD، جدول پرفروش‌ترین انحصاری‌ها و بازی‌ها در PS4 در ایالات متحده را به اشتراک گذاشت و آن‌ها نشان می‌دهند که عناوین انحصاری سونی تا چه حد عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، بازی Spider Man به دور از جای تعجب، پرفروش‌ترین بازی انحصاری کنسول PS4 است و بعد از آن هم God of War و Horizon: Zero Dawn قرار دارند. در آخرین شمارش‌ها آمده بود فروش Spider Man به 13.2 میلیون و God of War و Horizon Zero Dawn هم به بیش از 10 میلیون رسیده‌اند. نکته جالب اینجاست که هر 3 این عناوین موفق به فروش بیشتر از Uncharted 4 شده‌اند. همچنین Days Gone هم در جدول دیده می‌شود که در زیر Bloodborne قرار دارد و با وجود نقدهای متوسط، فروش بسیار خوبی داشته است.

پیسکاتلا همچنین جدول پرفروش‌ترین بازی‌های PS4 (ترکیب عناوین مولتی پلتفرم و انحصاری) را هم منتشر کرد. GTA V و Red Dead Redemption 2 پرفروش‌ترین‌ها هستند و بعد از آن‌ها هم Call of Duty WWII و Call of Duty: Black Ops 4 حضور دارند. در واقع 4 بازی از Call of Duty در جدول هستند و Marvel's Spider Man هم جایگاه ششم را به خود اختصاص داده و بین Call of Duty Black Ops 3 و Infinity Warfare جای گرفته است. بعد از آن‌ها هم God of War دیده می‌شود.

جدول کامل را در ادامه مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که این‌ها براساس فروش دلار هستند (یعنی براساس درآمد هستند و نه واحدهای فروخته شده).