Menu

Night City در Cyberpunk 2077 عظیم خواهد بود اما کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهد

بازی‌های جهان‌باز اکثر اوقات کمیت را به کیفیت ارجحیت می‌دهند. تعداد زیادی از این عناوین دارای جهانی عظیم با ماموریت‌های فرعی فراوان هستند که در نهایت تکراری یا بی‌معنی می‌شوند.

با این حال، CD Projekt RED اطمینان حاصل می‌کند Cyberpunk 2077 این مشکل را نداشته باشد. آن‌ها صحبت‌های زیادی درباره تاثیر بزرگ ماموریت‌های فرعی در این بازی نقش‌آفرینی کردند و توضیح دادند که چگونه عنوان آن‌ها شامل هیچ‌گونه Fetch Quest نخواهد بود. در واقع آن‌ها تمرکز زیادی روی محتویات و مراحل فرعی می‌گذارند و یک تیم کامل را فقط به این بخش اختصاص داده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، مارتی جانکرز به عنوان هنرمند مفهومی ارشد در استودیوی CD Projekt RED، طی مصاحبه‌ای با محله رسمی PlayStation، مجددا این اطمینان را داد که با وجود عظیم بودن Night City همچنان کیفیت به کمیت ارجحیت داده خواهد شد و مطمئن می‌شوند بازی فاقد ماموریت‌های فرعی تکراری و بی‌معنی باشد:

"Night City بسیار عظیم خواهد بود اما ما همچنین کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهیم، باید در این مورد صادق باشم. چیزهای زیادی برای گشتن وجود دارد اما ما ساختمان‌های نیمه‌خالی نمی‌سازیم. ما مطمئن می‌شویم هر جا که بروید، کاوش با کیفیتی داشته باشید. ما واقعا اطمینان حاصل می‌کنیم که در هر گوشه از جهان بازی، یک چیز جالب وجود خواهد داشت. وقتی جایی باشید، یک چیز جالب دیگر را هم می‌بینید.

بنابراین در واقع وقتی به Night City و این فکر می‌کنید که ما چگونه آن را طراحی کردیم، مثل یک معما خواهد بود؛ معمای 3D که همه چیز در آن جالب و غیر تکراری هستند."

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.