Menu

تماشا کنید: اولین تریلر بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شب گذشته و در جریان برنامه‌ی State of Play استودیوی Infinity Ward و کمپانی اکتیویژن اولین تریلر بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare را منتشر کردند و در پایان نیز بخش‌هایی از حالت Spec Ops به نمایش درآمد.

متاسفانه در تریلر جدید، کارکترهای نمادین سری Modern Warfare مانند Soap یا Ghost به تصویر کشیده نمی‌شوند، هر چند که این تریلر به خوبی ما را با بخش‌های مختلف داستان بازی آشنا می‌کند. همچنین، برخی صحنه‌های تریلر دیشب مربوط به دمویی هستند که در رویداد E3 تنها برای اهالی رسانه پخش شده‌ بودند.

علاوه بر نمایش بخش داستانی، ما بخش‌هایی از حالت Spec Ops را نیز در تریلر جدید مشاهده می‌کنیم. علاوه بر این، به صورت رسمی تایید شد که این بخش تا ماه اکتبر سال آینده تنها بر روی PS4 در دسترس خواهد بود و این قرارداد، طولانی‌ترین قرارداد ثردپارتی فرنچایز Call of Duty تاکنون می‌باشد.

لازم به ذکر می‌باشد که ماه آینده اخبار بیشتری در ارتباط با حالت Spec Ops به اشتراک گذاشته خواهد شد. Call of Duty Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر(جمعه 3 آبان) بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه