Menu

نسخه‌های مختلف بازی The Last of Us Part 2 و مزایای پیش‌خرید آن معرفی شدند

همانطور که می‌دانید، شب گذشته از تاریخ عرضه‌ی بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 با انتشار تریلری فوق‌العاده رونمایی شد. بدین ترتیب جدیدترین ساخته‌ی ناتی‌داگ در تاریخ 21 فبریه(پنجشنبه 2 اسفند) بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد. حال به گزارش پردیس‌گیم، وبلاگ رسمی Playstation تصاویر و محتویات نسخه‌های مختلف The Last of Us Part 2 را به اشتراک گذاشت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نسخه‌ی استاندارد(Standard Edition): نسخه‌ی پایه‌ی بازی. پیش‌خرید این نسخه به شما آپگرید ظرفیت مهمات و یک کتابچه‌ی آموزش ساخت و ساز پاداش می‌دهد. نسخه‌ی دیجیتالی ورژن استاندارد آواتار اتحصاری تتوی الی را نیز به ارمغان خواهد آورد.

نسخه‌ی ویژه یا Special Edition: پس از نسخه‌ی استاندارد، نسخه‌ی ویژه یا Special را داریم. Special Edition حاوی یک استیل بوک، کتاب هنری بازی، تم پویای PS4 و ست آواتار است. پیش‌خرید این نسخه به شما آپگرید ظرفیت مهمات و یک کتابچه‌ی آموزش ساخت و ساز پاداش می‌دهد.

نسخه‌ی کالکتور یا Collector's Edition: این نسخه شامل تمامی محتویات نسخه‌ی Special در کنار ست سنجاق‌های میناکاری شده، مجسمه‌ی الی، چند عدد استیکر، دستبند الی، تصاویر چاپ‌شده‌ی بازی و یک نامه‌ی تشکر از سوی سازندگان می‌شود. همچنین، شما نسخه‌ی دیجیتالی موسیقی‌متن بازی(ساخته‌ی آقای گوستاوو سانتائولیا) را نیز دریافت خواهید کرد.

و اما بهترین و گران‌ترین نسخه‌ی The Last of Us Part 2 با عنوان Ellie Edition: این ست بی‌نظیر حاوی تمامی محتویات نسخه‌ی کالکتور بعلاوه‌ی کوله‌پشتی الی، صفحه‌ی گرامافون موسیقی متن و برچسب لوگوی بازی می‌باشد.

اگر قصد تهیه‌ی The Last of Us Part 2 به صورت دیجیتالی را دارید، Digital Deluxe Edition بهترین گزینه‌ی پیش روی شماست. خرید این نسخه به شما یک تم پویا، ست 6 عددی آواتار، موسیقی متن و کتاب هنری بازی را هدیه می‌دهد. پیش‌خرید این نسخه به شما آپگرید ظرفیت مهمات و یک کتابچه‌ی آموزش ساخت و ساز پاداش می‌دهد.

دیدگاه شما در رابطه با نسخه‌های مختلف The Last of Us Part 2 چیست؟ در بخش نظرات در میان بگذارید.