Menu

ساعت دقیق پخش اپیزود سوم برنامه‌ی State of Play و تریلر جدید The Last of Us Part 2 مشخص شد + بازی‌هایی که امکان حضور آن‌ها در این برنامه وجود دارد

به گزارش پردیس‌گیم، امشب ساعت 23:30 سومین اپیزود برنامه‌ی State of Play پخش خواهد شد. پیش از این به صورت رسمی تایید شد که تریلر جدید The Last of Us Part 2 در این برنامه پخش خواهد شد. انتظار می‌رود تا در نمایش جدید ساخته‌ی ناتی‌داگ، علاوه بر نشان دادن شخصیت جول، از تاریخ عرضه‌ی آن نیز رونمایی شود. اما چه عناوین دیگری در طول این اپیزود 20 دقیقه‌ای حضور خواهند داشت؟

اولین مورد، انتشار تریلر و اطلاعات جدیدی درباره‌ی Project Awakening می‌باشد. عنوانی اکشن نقش‌آفرینی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی در Tokyo Game Show سال گذشته با نمایش تریلری هیجان‌انگیز برای PC و PS4 معرفی شد.

دومین عنوانی که احتمالا تریلر جدید آن به اشتراک گذاشته شود، MediEvil است. چندی پیش مراحل ساخت این بازی به پایان رسید و اصطلاحا گلد شد. MediEvil در تاریخ 25 اکتبر(جمعه 3 آبان) به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین، مدتی می‌شود که Concrete Genie نمایش جدیدی نداشته است. تاریخ عرضه‌ و نسخه‌های مختلف این بازی چندی پیش مشخص شدند و احتمال انتشار تریلر هنگام عرضه‌ی ساخته‌ی PixelOpus در اپیزود سوم State of Play وجود دارد. Concrete Genie در تاریخ 16 مهر بر روی PS4 عرضه می‌شود.

بله، درست است که در جریان رویداد Tokyo Game Show تریلرها و اطلاعات زیادی در ارتباط با بازی مورد انتظار Death Stranding به اشتراک گذاشته شدند، اما امکان انتشار تریلر جدید ساخته‌ی Kojima Productions در اپیزود سوم State of Play وجود دارد. همچنین، اخیرا آقای "هیدئو کوجیما" تصاویری از ادیت تریلر جدید Death Stranding را بر روی صفحه‌ی توئیتر شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

مورد بعدی تریلر جدید بازی Marvel's Iron Man VR ساخته‌ی Camouflaj است که هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد و سونی امشب می‌تواند تاریخ انتشار را با انتشار یک تریلر، اعلام کند.

آخرین احتمال مربوط به رونمایی رسمی از نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Batman می‌باشد که استودیوی WB Montreal وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده دارد و نام آن Batman Court of Owls است. این موضوع توسط نویسنده کامیک‌های BATMAN نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که تمامی این موارد احتمال بوده و ممکن است تریلر جدید برخی از آن‌ها امشب منتشر نشود. در پایان، دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ شما انتظار حضور چه عناوینی را در سومین اپیزود State of Play دارید؟ در بخش نظرات در میان بگذارید.