Menu

تماشا کنید: آخرین تیزر The Last of Us Part 2 به کارکتر محبوب Joel اشاره می‌کند – بروزرسانی شد

بروزرسانی: پس از انتشار این توئیت از سوی "نیل دراکمن"، صداپیشه‌ی کارکتر جول آقای "تروی بیکر"(Troy Baker) ویدئویی یکسان را همراه با جمله‌ی "قسم می‌خورم"(I Swear) بر روی توئیتر به اشتراک گذاشت. اگر بخاطر داشته باشید، این جمله، آخرین جمله‌ای است که توسط جول در پایان قسمت اول بیان می‌شود. با توجه به تمامی این اطلاعات، به نظر می‌رسد که فردا شب، بالاخره با جولِ The Last of Us Part 2 دیدار خواهیم کرد.

همانطور که می‌دانید، اخبار و تریلر جدید بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 در جریان اپیزود سوم برنامه‌ی State of Play که سه‌شنبه شب پخش می‌شود، به اشتراک گذاشته خواهد شد. حال کارگردان این عنوان آقای "نیل دراکمن" شروع به انتشار تیزرهایی در رابطه به این نمایش جدید کرده‌اند. تاکنون 3 تیزر در ارتباط با تریلر جدید بازی منتشر شده‌اند که به ترتیب به چاقوی شخصیت الی، چکش شخصیت مرموز تریلر PGW 2017 و دستبند شخصیت دینا تمرکز داشتند.

حال به گزارش پردیس‌گیم، آقای دراکمن آخرین تیزر را بر روی توئیتر به اشتراک گذاشته‌اند که این بار به کارکتر محبوب Joel(جول) اشاره دارد. در این تیزر ما ساعت شکسته‌ی جول را می‌بینیم؛ همان ساعتی که دخترش Sarah در ابتدای نسخه‌ی اول به او هدیه داد. همراه با این ویدئو، دراکمن نوشته است:"تیک…تیک… تیک… فردا شما را خواهم دید."

همچنین، صفحه‌ی رسمی استودیوی ناتی‌داگ همراه با این ویدئو در اینستاگرام نوشته است:"واقعا قصد داری که این اوضاع را تا انتها تحمل کنی؟(Are You Really Gonna Go Thriugh With This?). اگر بخاطر داشته باشید، این جمله‌ای است که در تریلر رونمایی از The Last of Us Part 2 کارکتر جول به الی گفت.

دانلود

تماشا به صورت تمام صفحه

دیدگاه شما در رابطه با تیزر جدید چیست؟‌ آیا در تریلر فردا شب هر 4 کارکتر اصلی را خواهیم دید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. The Last of Us Part 2 برای PS4 در دست توسعه می‌باشد.