Menu

اطلاعات جدیدی از “بازی نقش‌آفرینی بزرگ” بعدی استودیوی Obsidian منتشر شد

آینده Obsidian Entertainment’ به‌نظر تضمین شده و به جمع استودیوهای Xbox پیوسته، The Outer Worlds به روز عرضه خود نزدیک شده و آن‌ها از حالا به آینده نگاه می‌کنند و برای شروع کار روی بازی بعدی خود آماده می‌شوند. Obsidian اخیرا چندین فراخوان کاری در Linkedin منتشر نموده که بازی بعدی آن‌ها هم ذکر شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، آن‌ها به دنبال برنامه‌نویس رابط کاربری و گرافیک برای "بازی نقش‌آفرینی کلاس جهانی بعدی" خود هستند که با موتور Unreal ساخته می‌شود. در بخش هنرمند رابط کاربی هم این بازی به عنوان "یک نقش‌آفرینی بزرگ" و در بخش انیماتور شخصیت هم "یک نقش‌آفرینی سطح بالا" یاد شده است.

در سایر فراخوان‌ها هم چیزهای جالبی آمده است. در فراخوان مربوط به طراح ارشد روایت داستانی، Obsidian این پروژه را یک بازی مولتی پلتفرم بزرگ و نقش‌آفرینی خوانده است. مایکروسافت در گذشته گفته بود که به استودیوهای فرست پارتی خود اجازه ساخت عناوین مولتی پلتفرم را می‌دهد اما احتمالا منظور Obsidian از مولتی پلتفرم، عرضه پروژه بعدی روی PC و Xbox (احتمالا Xbox Scarlett) بوده است.

فرخوان مربوط به طراح مبارزات هم جالب به‌نظر می‌رسد و توضیح داده شده که "گیم‌پلی اول شخص با مبارزات تن به تن" خواهد داشت و "سرگرم کننده و حماسی" خواهد بود و "شخصیت اصلی، شخصیت‌های هوش مصنوعی و موارد مربوط به گیم‌پلی در انواع گوناگونی از مبارزات درگیر می‌شوند." مشخصا این تایید می‌کند که بازی بعدی آن‌ها هم اول شخص خواهد بود. از همه مهم‌تر، تمرکز روی مبارزات تن به تن احتمالا به یک ستینگ فانتزی اشاه دارد.

در نهایت، یک فراخوان هم برای موقعیت برنامه‌نویس شبکه در نظر گرفته شده که اشاره مستقیم به گیم‌پلی بخش چندنفره دارد. این موضوع جالبی است زیرا Obsidian همیشه به عنوان استودیویی شناخته می‌شود که بخش تک‌نفره را اولویت قرار می‌دهد. کنجکاویم بدانیم چگونه گیم‌پلی چندنفره را در بازی بعدی خود اعمال می‌کنند و چه مقدار به آن‌ بها خواهند داد.

Obsidian اخیرا گفته که برنامه دارند تا The Outer Worlds را به یک فرانچایز تبدیل کنند و مایکروسافت هم به آن اشاراتی داشته است. با این وجود، بعید به‌نظر می‌رسد آن‌ها از حالا به دنبال ساخت دنباله آن باشند. در هر صورت، منابع بیشتر و پشتیبانی مایکروسافت می‌تواند به آن‌ها کمک خوبی در توسعه بازی برساند.

بازی The Outer Worlds در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.